Officieel Uitgelekt: Denon S(C)3900
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PhonoGraaf    posted on 30-11-2011 16:53
Mensen,

vandaag op youtube gevonden.

Eerst gingen de geruchten dat het nieuwe model van DenonDJ een tabletop controller zou worden, een opvolger van de SC2000 die meer op de CD tabletops van Denon lijkt (zie het plaatje hieronder). Uit bovenstaand filmpje is toch duidelijk te zien dat het wel om een media speler gaat, en dat maakt het nieuwe Denon product officieel een S3900.

De naam van de unit is voor nu nog een raadsel. Voorheen hadden media spelers van Denon de letter S voor het nummer staan, zoals de S3700. Toch zijn er meerdere afbeeldingen op internet te vinden dat het om een SC3900 zal gaan. Hieronder zie je dus een plaatje van die verwachte SC3900, en wanneer je deze vergelijkt met de unit in het filmpje lijkt er toch een verschil te zitten in de bouw. De speler in het filmpje is duidelijk groter dan de controller op onderstaande afbeelding, maar dat kan ook aan mij liggen. Winking my eye

Het word allemaal dus nog een grote verassing. Misschien komt er alleen een nieuwe controller uit, misschien alleen maar een media player, of allebei. Wat vrijwel zeker is in deze tijden is dat de media player ook gewoon van een USB poort is voorzien die MIDI signalen verstuurt en/of dat de speler HID heeft.

Kortom, alle Denon fans en potentiele kopers hebben weer iets om naar uit te kijken.
Gezien mijn goede ervaringen met het merk zal ik zeker gaan overwegen om die eventuele controller te gaan kopen. Aan de andere kant vind ik de huidige SC2000 perfect bij Traktor passen, terwijl die nieuwe controller echt de layout heeft van een Denon media player.

Het word allemaal afwachten!

What do you think about Officieel Uitgelekt: Denon S(C)3900 ??

Vote :   

Estacy    posted on 30-11-2011 16:55
iemand AUB die QR code in het filmpje scannen!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
PhonoGraaf    posted on 30-11-2011 16:57
Haha Winking my eye
AdenFarleigh    posted on 30-11-2011 17:44
De paarselogoshop heeft er ook al een pagina voor gemaakt onder Tabletops in DJ Gear Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
MoXeGy    posted on 30-11-2011 17:47
Ik ben wel benieuwd wat voor een nieuwe functies deze zal hebben :0
PhonoGraaf    posted on 30-11-2011 17:50
Ja klopt, er valt alleen nog niet veel over te vinden. Alleen dit filmpje. Maar ze zijn dus al wel in ontwikkeling, en daar gaat het om!
main    posted on 30-11-2011 18:47
Poster: Estacy
iemand AUB die QR code in het filmpje scannen!

lukt niet.. te onduidelijk doordat ie schuin staat...
bambamstudio    posted on 30-11-2011 19:00
Dit was toch al weken geleden bekend?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
main    posted on 30-11-2011 19:24
Niet voor ons marc, haha
PhonoGraaf    posted on 30-11-2011 22:27
bambam, dat er nieuwe producten van Denon aan zaten te komen wist ik in ieder geval al wel, maar dat wisten de meestenn van onderstaand plaatje. Hier staan twee controllers op. De 2 kanaals variant van de MC6000, dus de MC3000. En de SC3900, een tabletop controller met een heel andere layout dan de voorgaande controller, de SC2000.

Wat nu dus nieuw is voor mij en veel anderen is de S3900, de opvolger van de S3700. Dit is een tabletop media speler met de hedendaagse normale functies, zoals MIDI USB, HID, etc. En of er ook nog een nieuwe controller aankomt weet ik niet.

Daarnaast hebben we nu een filmpje van het nieuwe product in gebruik, terwijl we eerst alleen een shitty foto hadden.
User edit by PhonoGraaf on 30-11-2011 @ 22:28:35 (21%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

76 Users online: 15 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 66.187
Most visitors online this month : 98
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.033.666