Mixer 2 of 4 kanaals voor op traktor pro (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ken007    posted on 22-11-2011 21:45
Ik draai soms op feestjes (ongeveer elke maand 1x) en oefen elke dag thuis!
Nu heb ik traktor pro en een reloop contour iE, maar nu zou ik toch graag een mixer hebben.
nu twijfel ik tussen een dure 2kanaals mixer en misschien binnen enkele jaren dan een goede 4kanaals of nu een budget 4kanaals?
het probleem is dat ik slechts 17jaar ben en dat het geld dus niet blijft komen , en dat ik volgende maand een macbook pro ga kopen.
Voorlopig draai ik digitaal dus zou ik met 2kanalen technisch gezien genoeg hebben maar ik weet het zo niet.
Ook als ik binnenkort upgrade naar traktor Pro 2 (wat natuurlijk ook weer geld kost Winking my eye ) : de sample decks: zitten deze bij de geluidsuitvoer of worden deze via aparte kanalen uitgevoerd? alvast bedankt
Wat zou ik dus doen.
- 2 kanaals goede mixer
- 4 kanaals budget mixer
- All in one controller (s2 ofzo)
budget ongeveer maximum 500 euro

alvast bedankt

What do you think about Mixer 2 of 4 kanaals voor op traktor pro ??

Vote :   

ken007    posted on 23-11-2011 00:44
ok alvast bedankt , en wat zijn de voor en nadelen van elk van deze 3mixers?
alvast bedankt
PhonoGraaf    posted on 23-11-2011 00:48
Ik vind de SynQ wel degelijk een goede mixer, ik zou alleen niet meer dan de SynQ, de Vestax en de Reloop op durven te noemen van onder de 500euro. Dat bedoelde ik met dat ik verder geen degelijke mixers meer kende in deze prijsklasse. Mijn persoonlijke voorkeur ligt echter toch richting Reloop en Vestax.

@ Ken, alle voor en nadelen opnoemen word wel heel veel werk. Je kunt ook zelf op youtube en product websites gaan kijken, winkels en showrooms bezoeken en reviews op internet lezen... Daar word je ook een stuk wijzer van. Maar ik ga in ieder geval niet om 00:50 uur al die voor en nadelen op noemen, dat zijn er gewoon te veel Winking my eye

Ik denk dat er ook al een paar noemenswaardige voor en nadelen voorbij zijn gekomen.
User edit by PhonoGraaf on 23-11-2011 @ 00:51:16 (100%)
ken007    posted on 23-11-2011 00:49
ow ik had enkele berichten niet gelezen sorrie Happy, laughing euhm ja ik koop liever nieuw eigelijk omdat je inderdaad nooit weet wat er met een tweedehandse gebeurd enzo is , maar eventueel mag dit ook tweedehands maar liever niet eigelijk!
ik ga zelf nu eens kijken naar alle mixers met effecten binnen mijn prijsklasse , kan er nog iemand voor en nadelen van reloop,synq en vestax mixers geven? alvast superdesuper bedankt allemaal
mrmagix    posted on 23-11-2011 00:51
Poster: ken007
ok alvast bedankt , en wat zijn de voor en nadelen van elk van deze 3mixers?
alvast bedankt

Je pakt pen en papier en je schrijf op wat je allemaal tegenkomt in dit topic alleen al Happy, laughing. Zo heb je heel snel de voor en nadelen. De 3 mixers zijn beide top in hun prijsklasse, voor de keuze tussen de 3 ga je beter even naar de winkel en je neemt ze onder handen.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
PhonoGraaf    posted on 23-11-2011 00:53
Inderdaad, de producten zelf testen blijft het beste.
ken007    posted on 23-11-2011 00:54
ok , nu nog een winkel zoeken niet te ver van mij waar ik eens rustig kan testen Happy, laughing
PhonoGraaf    posted on 23-11-2011 00:56
Succes! Ik zou je graag helpen maar ik weet niets in jouw omgeving.
Danielvb    posted on 23-11-2011 01:29
Poster: PhonoGraaf
De RMX serie heeft goede effecten, alleen het AUTOMATISCHE aan de beatcounter wil nog wel eens niet zo automatisch zijn. Dan moet je dus handmatig gaan tappen. Iets waar ik geen problemen mee zou hebben, maar de veeleisende dj wel. Ik vind niet dat je hier echt last van hebt, en het is goed voor je ritme gevoel.

Dat tappen, iig op een djm, valt me nog hard tegen. Ik zit er zelf nooit precies op, vaak net 1bpm naast. Terwijl de automatische beatcounter van de djm gewoon zeer goed is. Dus raad ken007 ook zeker aan om dit dan uitgebreid in de winkel te testen. Om te bepalen of hij dit storend vind of er misschien wel geen last van heeft.
ken007    posted on 23-11-2011 17:21
ok ik ga zeker gaan testen hoor?

alvast enorm bedankt
ken007    posted on 24-11-2011 00:20
ik heb een paar filmpjes zitten bekijken en nu valt het mij op dat bij de blackfire edition het beatcounten wel automatisch gaat?
PhonoGraaf    posted on 24-11-2011 00:25
Het gaat automatisch maar deze kan er af en toe naast zitten, dan moet je het handmatig doen.
ken007    posted on 24-11-2011 00:32
ah ok bedankt voor de snelle comment , ik vind spijtig genoeg geen enkele winkel in de buurt die ze heeft staan, de reloop vind ik wel in enkele winkels maar de vestax en de synq zijn eerder zeldzaam xD

This is an old Topic

No new postings for 4.682 days.
 Post CommentThat would be 156.1 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 11 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 21.877
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.994.971