Poster: Tekhead
welke app, de pro ?
Poster: Dolivieira
Hoe duur gaat die kosten??
Poster: vanilladj
Op de foto's wel ja
Poster: Tekhead
Ik bedoelde niet op de foto, maar welke app je gratis geeft. De pro heb ik al gelezen dus.
Ik ga morgen een regeling trachten te treffen voor de voetbaltraining van mijn zoon (gaat voor 99.99% lukken) en dan kom ik naar de demo, is niet zo gek ver weg van bij mij thuis. Ben echt wel heel benieuwd wat je klaargemaakt hebt.
Poster: mixmodj
Een artikel over Mixmo DJ in de lokale krant
Poster: mixmodj
Tot donderdag middag 14:00u
Poster: bambamstudio
Stuur mij op Gearjunkies nog een een uitnodiging, denk wel dat ik names Gearjunkies en Dj2DJ wel ff langs komen korgen avond!
Poster: Yorick
Zojuist gedownload in de app store omdat ik er vanavond niet bij kan zijn.
Paar kleine puntjes:
*als ik -100% pitch gaat hij per frame veder, een normale cd speler stopt dan
*misschien handig om in je waveform neer te zetten waar je hot ceu's zitten, en waar loop in is en loop uit
*als ik wissel tussen key aan en key uit hoor ik een ''plop''
*toetsenbord blijft af en toe hangen en gaat niet weg
*misschien handig om ergen een uitgebreide uitleg te plaatsten of bv in de app zelf
*misschien iets om in de middelste ring een stip aan te brengen net als wat je bij numark cd spelers had als je ging zoeken.
je ziet nu alleen aan de tijd dat hij beweeg.
Veder moet ik zeggen, een erg fijne app die erg veel kan en overzichtelijk is.
Als je met de bekende pioneer cd speler heb gewerkt kan je er zo mee aan de slag..
TOP WERK!
Poster: Houwie
Ik heb de app net gekocht.
Ziet er goed uit.
1 puntje. ik krijg de jog niet werkend. Hij draait wel maar doet niets. Het nummer speelt gewoon door.
Getest in Jog mode en in Vinyl Mode.
Ik merk nu dat wanneer ik mijn vingers in de middelste cirkel zet hij in jog mode wel werkt maar niet op de buitenste ring.
Groeten,
Houwie
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.