Poster: Djblom
ik wil een enkel cd speler ja ik wilk wle graag meeder functies maar ik denk dat dat veel duurder word.
Poster: tairip
Ik zou niet voor de Denon gaan, de Denon heeft een vertraging in de scratch! Verder vind ik de gebruiksvriendelijkheid erg laag. Corrigeren is ook niet erg makkelijk met de Denon.
Poster: Phenix
FF off-topic:
Ik ben van plan om de Denon DN-S1000 aan te schaffen en vroeg me af wat je precies bedoelt met het moeilijk corrigeren bij de DN-S1000.
Poster: tairip
Ik zou niet voor de Denon gaan, de Denon heeft een vertraging in de scratch! Verder vind ik de gebruiksvriendelijkheid erg laag. Corrigeren is ook niet erg makkelijk met de Denon.
De Pioneer CDJ-200, is zeer gebruiksvriendelijk, heeft de benodigde functies (loop jet zip wah beat-cutter enz.)
Pioneer cdj-800, is ook een zeer leuke speler. Deze heeft in tegenstelling tot de Denon wel een serieuse scratch functie!
De Axis, geen ervaring mee!
|
Poster: MaxvEck
ik heb zelf met de denon gepield en hij corrigeert zoals elke cd speler en de vertraging in de scratch is ook niet te horen, en de cdj 200 heeft geen eens scratch
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.