dns3700's voor 2e keer in 2 maanden retour
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 09-11-2011 22:31
hey guys!!
ik zal even uitleggen waarom ik dit topic heb geopend, ik zou wel eens willen weten wat jullie mening over dit isCool

2 maanden terug heb ik een nieuwe dj seet gekocht met o.a. 2 denon dns3700's. dit waren demomodellen en kreeg er dus ook korting op. een paar weken later was de helft van de lampjes uitgevallen, dus heb ik zou teruggebracht naar de winkel zodat ze ALLE lampjes konden vervangen. dit heb ik gevraagt omdat de spelers demomodellen waren en hierdoor al een flinke tijd aan hebben gestaan. dus de lampjes hebben ook al erg veel branduren achter de rug. 4 weken later mail gehad dat de spelers terug zijn in de winkel en klaarstaan. ik dus helemaal blij, weer 150 km heen en weer naar de winkel in eindhoven gereden, en daar aangekomen lees ik op het reparatieformulie dat er maar 8 lampjes vervangen zijn?? ik dus maar niks van gezecht omdat ik mijn ouders niet wilde teleurstellen dat ze voor niets hebben gereden, en de spelers toch maar zonder commentaar weer meegenomen. 2 weken later (nu dus) zijn er weer 2 lampjes kapot, en zelfs een knop! deze knop heeft als functie om te zijn hoelang een track nog duurt of hoelang een track al bezig is. nu ben ik dus enorm pissig om het zo maar te zeggen, en heb de winkel gebeld, die zeiden: stuur ze maar op en dan zorgen we er daadwerkelijk voor dat ALLE lampjes deze keer vervangen worden + die knop. nu ben ik erg aan het nadenken wat ik moet doen, want de vorige reparatie door de fabriek van denon heeft erg negatief uitgepakt: faders krom en verschillende nieuwe krassen op de spelers. nu komt het er ook nog eens bij dat ik ze moet opsturen, en ik weet dat de postbode ook niet de zuinigste is.... voor de duidelijkheid: deze spelers zijn pas 2 maanden oud en hebben een half jaar in de showroom gestaan volgens de medewerker....

weet iemand raad?
The beats are still banging :)

What do you think about dns3700's voor 2e keer in 2 maanden retour ??

Vote :   

Yorick    posted on 09-11-2011 23:42
Daarom koop ik nooit demo modellen. Je weet nooit wat er mee is gebeurt in de winkel.
Zou terug naar de winkel gaan en om vervangend iets vragen.
Drumworks    posted on 09-11-2011 23:46
ze doen daar nogal moeilijk over.... ze hebben het alleen over reparatie.. ze verkopen de dns3700's nu ook niet meerCool
Danielvb    posted on 10-11-2011 00:30
Veel meer dan ze weer opsturen kun je niet doen. Je zou kunnen zorgen dat ze naar jou gestuurd worden zodat je ouders niet weer 160km moeten reizen. Ook moet je gewoon vragen om een nieuwe behuizing als ze er krassen op gemaakt hebben.
feestbeest    posted on 10-11-2011 00:32
Wettelijk zit het zo:

- Reparatie van product,
- Zelfde defect, vergvangent model
- Zelfde defect voor de 3e keer, geld terug.

Dat zij je rechten en is vastgelegt in de nederlandse wet. (Bron: Economie docent + leeboekTongue)

Dus eigenlijk zou je nu dus een nieuw model moeten krijgen. En aangezien de 3700 niet meer verkopen, is hij eigenlijk helemaal uit productie?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Drumworks    posted on 10-11-2011 00:46
de dns3700 wordt nog wel verkocht, maar niet meer bij feedback. wel bij de winkel in goes bijv. het zou erg fijn zijn om nieuwe modellen ervoorin de plaats te krijgen zonder krassen of defecten. het is alleen wel zo dat ik niet heb betaald voor nieuwe. ik heb 650,- per stuk ervoor betaald. dat is dus wat minder als de modellen die nieuw verkocht worden, zijn die regels van feestbeest dan nog steeds van toepassing? het lijkt me normaal dat ik daarom iets bij zou moeten leggen voor nieuwe modellen, maar als de winkel ier accoord mee gaat, zou ik graag acoord gaanCool. de vorige reparatie was ook bij de officiele denon fabriek, dus lijkt me sterk dat ze daar niet om nieuwe modellen zouden kunnen vragen. zou de winkel hier acoord mee gaan?
User edit by Drumworks on 10-11-2011 @ 00:49:16 (78%)
Estacy    posted on 10-11-2011 22:26
de verantwoordelijkheid licht altijd bij de verkoper, deze moet hem repareren of vervangen. Dat je een demo model hebt maakt helemaal niks uit, jij hebt een product gekocht waar je bepaalde dingen van kunt verwachten, zoals dat hij enkele jaren probleemloos werkt.
In dit geval heb je gewoon een product dat niet deugt en dus recht op reparatie of vervanging binnen een bepaalde tijd. Je kunt in sommige gevallen de koop overeenkomst ook ontbinden. Als hij vaker is gerepareerd maar het baat niet, dan kun je je geld terug krijgen. wordt het niet binnen een redelijke tijd gerepareerd of vervangen, kun je je geld terug krijgen.?
Als het product niet voldoet aan redelijke verwachtingen die ervan kunt hebben ook dan kun je je geld terug krijgen. of dat hier ook het geval is weet ik niet zeker, aangezien het over kapotte lampjes gaat.?
maar aangezien jij je spelers voor die lampjes hebt gestuurd, ze in een andere staat terug kreeg en vrij snel het probleem weer terug kwam, kun je best om je geld vragen. een tegoedbon hoef je geen genoegen mee te nemen.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Drumworks    posted on 11-11-2011 01:46
het is wel zo, dat ik voor dat geld geen betere spelers zou kunden vinden naar mijn idee. ik heb nu de afspraak gemaakt dat ik de spelers allebij opstuur ter reparatie. ik ben er achter gekomen na alles nog eens langs te zijn gelopen dat een 4 tal knoppen ook niet werken. krijg ik de spelers niet in een goede staat terug of komt er weer iets onredelijks kijken? (heb er standaart 2 jaar garrantie op) dan doe ik wat er hierboven wordt aangeraden en vraag ik mijn geld terug, om zo te kijken voor een andere redelijke speler. Allemaal heel veel dank voor het meedenken!! ik laat weten hoe ze ziijn terugekomen, weet niet of het mag, maar dit kan uitpakken als positieve of negatieve reclameCool. als het niet mag, hoor ik het wel. ik stuur ze vandaag (vrijdag) op, en de medewerker van feedback zei dat een gemiddelde reparatie 10 werkdagen duurt. dus laat het wel weten tegen die tijd!
kobuz    posted on 12-11-2011 15:36
Succes ermee en ik zou de volgende keer geen genoegen nemen, wanneer de reparatie niet is uitgevoerd is naar afspraak. En krassen die er eerst niet op zaten zou ik al helemaal niet accepteren.
Drumworks    posted on 13-11-2011 16:07
dankje! ik hou jullie op de hoogte!Cool
mrmagix    posted on 13-11-2011 16:48
Jij precies echt enorm veel pech met je spelers. Spijtige zaak want heb er zelf ook 2 waarvan 1 toonzaalmodel en die spelen echt perfect zonder enig defect. 'k hoop dat je er uit raakt en op het einde van de rit de 3700's in goede staat bij je terug hebt staan.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Drumworks    posted on 16-11-2011 17:49
hey, ik wilde even laten weten hoe het nu is geregeld:
feedback heeft laten weten dat het vervangen van de ledjes enorm veel geld kost omdat dit speciale ledjes zijn. daarom hebben ze me aangeboden om mijn geld terug te geven. dit vind ik een erg goede deal, en vind dan ook dat deze winkel erg klantvriendelijk met zijn klanten omgaat. ik weet nu nog niet wat ik ga doen, misschien voor de nieuwe gemini's of anders (mits mijn ouders het goedvinden) voor cdj 900's
Estacy    posted on 16-11-2011 18:13
650 per stuk zei je? Voor 1300 kun je 2e hands er leuke CDJs kopen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Drumworks    posted on 16-11-2011 18:52
ik koop liever niet meer 2e handsCool

This is an old Topic

No new postings for 4.212 days.
 Post CommentThat would be 140.4 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

59 Users online: 8 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 51.001
Most visitors online this month : 164
Lifetime Pageviews since 2003 : 210.781.204