hey guys!!
ik zal even uitleggen waarom ik dit topic heb geopend, ik zou wel eens willen weten wat jullie mening over dit is

2 maanden terug heb ik een nieuwe dj seet gekocht met o.a. 2 denon dns3700's. dit waren demomodellen en kreeg er dus ook korting op. een paar weken later was de helft van de lampjes uitgevallen, dus heb ik zou teruggebracht naar de winkel zodat ze ALLE lampjes konden vervangen. dit heb ik gevraagt omdat de spelers demomodellen waren en hierdoor al een flinke tijd aan hebben gestaan. dus de lampjes hebben ook al erg veel branduren achter de rug. 4 weken later mail gehad dat de spelers terug zijn in de winkel en klaarstaan. ik dus helemaal blij, weer 150 km heen en weer naar de winkel in eindhoven gereden, en daar aangekomen lees ik op het reparatieformulie dat er maar 8 lampjes vervangen zijn?? ik dus maar niks van gezecht omdat ik mijn ouders niet wilde teleurstellen dat ze voor niets hebben gereden, en de spelers toch maar zonder commentaar weer meegenomen. 2 weken later (nu dus) zijn er weer 2 lampjes kapot, en zelfs een knop! deze knop heeft als functie om te zijn hoelang een track nog duurt of hoelang een track al bezig is. nu ben ik dus enorm pissig om het zo maar te zeggen, en heb de winkel gebeld, die zeiden: stuur ze maar op en dan zorgen we er daadwerkelijk voor dat ALLE lampjes deze keer vervangen worden + die knop. nu ben ik erg aan het nadenken wat ik moet doen, want de vorige reparatie door de fabriek van denon heeft erg negatief uitgepakt: faders krom en verschillende nieuwe krassen op de spelers. nu komt het er ook nog eens bij dat ik ze moet opsturen, en ik weet dat de postbode ook niet de zuinigste is.... voor de duidelijkheid: deze spelers zijn pas 2 maanden oud en hebben een half jaar in de showroom gestaan volgens de medewerker....
weet iemand raad?