Knoppen Controller (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PhonoGraaf    posted on 08-11-2011 21:17
Hallo iedereen,

ben de laatste tijd op zoek naar een van mijn laatste aanvullingen voor mijn setup. Dit moet een midi controller worden waar vooral draaiknoppen (evt. encoders) en faders op zitten. Voorbeelden hiervan die ik momenteel op het oog heb zijn de Evolution UC33 en X-Session en de Wave Idea Bitstream 3x. De Bitstream is het meest waarschijnlijk omdat Evolution uit de handel is.

Weet je nog een controller die hierop lijkt? Laat het me alsjeblieft horen!

De Behringer BCF/BCR 2000 heb ik gezien, maar bij de BCF zitten voor mij te weinig draaiknoppen, en bij de BCR geen faders.
En de controller gaat worden gebruikt met Traktor, dus hoef ook niet allemaal clip launch knopjes voor Ableton.
User edit by PhonoGraaf on 08-11-2011 @ 21:25:35 (20%)

What do you think about Knoppen Controller ??

Vote :   

PhonoGraaf    posted on 28-11-2011 01:56
Technische software mankementen? Winking my eye

Het kwam erop neer dat ik bijvoorbeeld bij mij iPod Classic een kapotte harde schijf had. Ik luisterde muziek, vond een cdtje dat nog niet op mijn iPod stond en ripte dat cdtje daarom in iTunes. Vanuit iTunes wilde ik die cd op mijn iPod krijgen. Dat lukte gewoon. Toen ik vervolgens mijn iPod aanzette deed hij het, maar toen ik die geripte cd af wilde spelen crashte die opeens. Nu ja, gewoon proberen te resetten, geen probleem dacht ik. Maar ik kreeg een rood kruis. Nogal in paniek door dit symbool bezocht ik de Apple support site op om te kijken wat het rode kruis inhield. Ik zag toen ook dat ik geen garantie meer had. Het rode kruis was een probleem dat ik kon verhelpen of juist niet. Ikzelf kwam er niet uit, dus ben ik naar een retailer gegaan. Die vertelde me dat de harde schijf onherstelbaar was gecrasht...

Ik ben bekend met bijvoorbeeld Jailbreak, maar ik zou nooit iets met mijn gadgets doen waardoor de garantie zou verlopen. Ik ben misschien wel jong, maar ik betaal alles zelf in tegenstelling tot veel andere jeugdgenoten die veel krijgen van 'papa', om het zo maar te zeggen. Daarom doe ik ook echt voorzichtig met alles, zoals ik al zei.

This is an old Topic

No new postings for 4.210 days.
 Post CommentThat would be 140.3 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

74 Users online: 5 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 12.168
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 211.063.764