Poster: PhonoGraaf
Ik koop niets meer van Apple, behalve MacBooks of iMacs. Heb alleen maar slechte ervaringen met iPod's, iPod Touch en iPhone's. Die dingen gaan voor de prijs die je betaald veel te snel kapot. En dan doe ik nog voorzichtig met alle gadgets die ik heb. Alles begeeft het ook net na de garantie, dus ik zit hier nu met 1 iPod nano, 1 iPod classic, een iPod Touch en die iPhone heb ik terug gestuurd en laten weten dat ik weer voor een Nokia 3310 ga. Ik vind het belachelijk dat je zulke kwaliteit in handen krijgt na een hoge prijs. En ik ben niet de enige die dit vind, genoeg mensen in mijn omgeving zijn overgestapt op Creative mp3 spelers. Die overleven 3 natuurrampen...
En ik ben ?baerhaupt geen fan van touchscreens. Had er al wel over nagedacht hoor. Word het een tablet dan ga ik voor de SamSung Galaxy Tab, maar daar kun je volgens mij geen TouchOSC op draaien.
De Novation ZeRO SL MK2 had ik al gezien, echt een topding maar voor mij te weinig draaiknoppen en te veel drukknoppen.
Oke dus ik kan op de Behringer geen presets maken waardoor een filter word opgevoerd ofzo?
Hoe laten ze in het filmpje dan die faders bewegen??
Ik blijf erbij dat ik altijd zeer voorzichtig omga met al mijn gadgets, duur of niet, merkje of minder merkje.
Het lijkt jou eerder? Het interesseert mij bar weinig! Ik weet prima wat ik moet doen om de levensduur zo lang mogelijk te houden. Maar een harde schijf van een iPod die crasht na het synchroniseren met iTunes waar ik net een paar nieuwe cd's op geript had vind ik gewoon onbetrouwbaar, en ik heb die iPod echt met liefde behandelt. Het was mijn allesje, daar stond toendertijd 70 tot 90 gb aan data op. Muziek, foto's, filmpjes... Maarja, garantie was net 2 weken verlopen dus dan kun je wel gedag zeggen tegen je tweede brein.
Gelukkig ervaart iedereen zijn aankopen anders, dat is simpelweg een feit. Het is ook een kwestie van geluk hebben, en blijkbaar zit het jou meer mee dan mij wat Apple betreft.
Dus probeer me alsjeblieft niet te vertellen dat ik iets fout doe, want je hebt geen idee hoe het in mijn situatie zit.
Als ik verhalen hoor over Denon cd spelers en dat ze zo ontbetrouwbaar zijn, dan snap ik ook niet waar dat vandaan komt. Dat is omdat ik alleen maar goede ervaringen heb met Denon cd spelers, en Denon ?berhaupt. Dan nog kan ik wel begrijpen dat de ??n zoiets wel kan meemaken en gewoon pech heeft, en de ander geluk heeft en 5 jaar of langer met die cd spelers kan doen.
Geef liever antwoord op de vragen die ik stel over de controllers, daar heb ik veel meer aan!
Oh ik bedoel het niet aanvallend hoor.
Ik had jouw bericht ook aanvallend op kunnen vatten trouwens.
Ik probeer met dat Denon voorbeeld dus uit te leggen dat ik je vorige reactie wel begrijp. Maar ik doe echt voorzichtig met mijn spullen, omdat ik het allemaal zelf betaal. En zo veel geld heb ik niet.
In mijn situatie vind ik het dus puur toeval en pech dat ik zo veel problemen heb gehad met die producten. Want inderdaad mijn kleine zus heeft nergens last van, me vriendin ook niet.
Maar een aantal vrienden van me bijvoorbeeld weer wel.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.