paar vragen over de dns-3700 spelers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 07-11-2011 23:10
hallo, ik heb een aantal vragen over de denon dns3700 spelers,
ik zou graag het volgende willen weten:
* weet iemand hoe je een cue point (dus geen hot cue's) kunt maken? (dus daatwerkelijk met de cue knop?)

*en weet iemand hoe je 2 dns3700's met digital out kunt verbinden aan een mixer met maar 1 digital out?

ik zou het erg fijn vinden als iemand dit zou weten!
alvast bedankt, grtzCool
The beats are still banging :)

What do you think about paar vragen over de dns-3700 spelers ??

Vote :   

Larsz    posted on 07-11-2011 23:18
Terwijl de track gepauzeerd is, met je jogwheel het punt opzoeken en dan 1 x op cue drukken. Kan me niet voorstellen dat zoiets zo erg verschilt op cd spelers..
Drumworks    posted on 07-11-2011 23:20
hoe zet je dit punt vast dan, wanneer ik dan op cue druk, gaat de speler weer naar het begin vd trackCool
User edit by Drumworks on 07-11-2011 @ 23:20:22 (5%)
Pur-D    posted on 07-11-2011 23:20
Ik denk niet dat je digital out aan digital out kan linken. Als het wel kan zou ik het graag willen weten, want ik heb ook 1 digitale uitgang op mn mixer, en op mn beide decks 1.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Drumworks    posted on 07-11-2011 23:21
ik zat ook al te denken aan een verloopstekker of iets, want ik heb begrepen dat digital out de geluidskwaliteit verbeterd?
mrmagix    posted on 07-11-2011 23:25
Je hebt op de 3700's 2 CUE methode's. De denon methode en de 'other' methode. Eigenlijk betekend other gewoon pioneer manier Happy, laughing. Maar op een Denon gaan ze niet zo snel een concurerende merknaam plaatsen.

Pioneer is gewoon op CUE klikken, denon is (dacht ik) play drukken. Bij play start ie dan en zet hij tegelijk ook je puntje.

Je probleem met aansluiten begrijp ik niet goed. Je digital in op je mixer hangt vast aan een kanaal, dus kan je nooit 2 spelers op 1 digital in zetten... OF bedoel je dat je maar ??n digital out op je speler hebt? Dat is normaal, zowel links als rechts signaal gaat mooi door de kabel en wordt pas op het einde gedecodeerd in je mixer.

EDIT: Over welke mixer praten we?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 07-11-2011 @ 23:25:59 (6%)
Drumworks    posted on 07-11-2011 23:31
@mrmagix: Thx voor de info!! het gaat om een behringer ddm4000, maar waarom kun je maar 1 cd speler aan je mixer hangen dmv zo'n kabel dan? dat wil dan dus zeggen dat ik maar door 1 speler een 'mooier' geluid krijg.. ik snap de 'pioneer'manier niet goed, kun je die beter uitleggen? wanneer ik midden in een track op cue druk, gaat hij weer terug naar het begin van de trackCool sorry voor de vele vragen, maar dan is het maar gebeurdSmile
mrmagix    posted on 07-11-2011 23:40
Je zoekt in de pauze modus naar het juiste punt, waar de CUE moet staan. Bij pioneer klik je op CUE en dan zet je hem, bij Denon druk je op play en dan wordt hij gezet maar begint tegelijk ook de track te spelen.

Je moet altijd in pauze mode staan. Anders gaat de speler altijd terug naar zijn CUE point gaan, want je roept het ook op als je erop klikt. Bekijk het als een edit en play modus.

In de play modus speelt de track en kan je dan via de CUE terug naar de plaats waar je hem hebt gezet.
In de edit modus staat de track in pauze en kan je een CUE-point plaatsen. Hetzij door op CUE te drukken (=pioneer) of door op play te drukken (=Denon).

Maar vergeet niet, met Denon kan je steeds de pioneer manier selecteren door gewoon 'Other' aan te klikken in het preference menu.
Drumworks    posted on 07-11-2011 23:43
oke ik begrijp het volkomen!! alleen misschien een domme vraag, waar kun je ''other' vinden?
Pur-D    posted on 07-11-2011 23:57
'other' vind je in het instellingenmenu van je speler. Haal de cd eruit, en houd het preset knopje ongeveer 3 seconden ingedrukt. Dan kom je in een menu waar je dmv je parameters doorheen kan gaan.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
mrmagix    posted on 07-11-2011 23:57
Oei oei, die kan ik nu niet beantwoorden Happy, laughing. Dacht memo lang inhouden en dan kom je in het preference menu, of presets... En dan doorscrollen tot je iets van CUE tegenkomt. Is uit het hoofd, weet niet of het goed is zo Happy, laughing
Drumworks    posted on 08-11-2011 00:26
oke bedankt zal morgen even kijken!
Dolivieira    posted on 08-11-2011 07:48
1 member likes this  Wat jij met die digital uit wil kan niet. Je digital out van je mengtafel is sowiezo geen ingang. Je moet een mengtafel hebben alla DJM800, DJM900 of DJM2000 met 4 Digital Ins. Dan kan je allebij de CDspelers aan sluiten. Ook is het geluid verschil tussen Digital en Analoog haast niet te horen als je geen Highend Versterker en boxen heb staan.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Drumworks    posted on 08-11-2011 10:46
o, oke dat wist ik niet! heb ik voor niks gezochtCool allemaal bedankt voor de antwoorden, en wat mij betreft mag hier een slotje opCool

This is an old Topic

No new postings for 4.716 days.
 Post CommentThat would be 157.2 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

58 Users online: 2 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 8.625
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.737.248