Audio 10 + traktor scratch pro vragen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 04-11-2011 12:56
Dj's! Sinds kort heb ik een audio 10 geluidskaart samen met traktor scratch pro. Alles is geheel geinstalleerd, en het werkt. Alleen heb ik hier een aantal vragen aangezien ik niet echt het idee hebt dat het niet zo werkt zoals het hoort te werken. 1. Als ik een zelfde mp3 voor de 2de keer inlaad, gaat hij hem 9 vd 10 keer nogmaals helemaal inladen, en onthoud hij de track niet. Hoe kan dit? 2. Hoe kan ik de que points maken en hot ques gebruiken ?n onthouden? 3. Als ik een transition in een cdj doe, dan zie je de bpm veranderen. Bij een timecode cd zie je in traktor alleem maar de begin bpm of de bpm die het uiteindelijk moet worden. Is dit normaal? 3. De loop in en loop out werken op de cdj wel, maar hij houd hem niet vast bij traktor. Is dit ook normaal? Alvast bedankt voor de antwoorden!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Audio 10 + traktor scratch pro vragen ??

Vote :   

jeffrey412    posted on 04-11-2011 12:57
Sorry voorde layout van de tekst, dit komt door mijn telefoon.
Yorick    posted on 04-11-2011 14:22
Om Ceu's, Loop's en te laten onthouden moet je op store drukken.
Bij mij laad hij ook elke track opnieuw in en duurt maar ??n a twee seconde.
jeffrey412    posted on 04-11-2011 14:52
Waar vind ik de store knop?
Larsz    posted on 04-11-2011 16:11
Ik gebruik Traktor Pro 2 en hij stored automatisch cuepoints en ook inladen onthoudt hij? Heb overigens niks aan settings geconfigureerd. Misschien kan Traktor Scratch Pro dit niet ofzo

This is an old Topic

No new postings for 4.788 days.
 Post CommentThat would be 159.6 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 8 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 24.029
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.405.904