Poster: Sebasz
Hahaha wat een onzin. Bij de i3 kun je 3 programma's goed draaien?? Ik moest hardop lachen. Waar haal je dat wel niet vandaan.?
Daar is de moderator weer die zogenaamd altijd het goede gedragsvoorbeeld geeft op dit forum. Nu heb je je voor mij weer bewezen, je bent een gewoon een simpele zak. En naar mijn mening zijn mensen zoals jij de oorzaak van een slechte sfeer op dit forum, vooral omdat je moderator bent be?nvloed dat heel snel het gedrag van anderen. Vorige keer liep je met gehandicapten te schelden wat ik enorm afkeur, en nu flik je dit. Ik doe ook gewoon mijn best om iemand anders te helpen, en ik zei er duidelijk bij dat het een VOLGENS MIJ verhaal is, dus ik wist het niet zeker. Ik heb gelukkig ook vaak genoeg succesvolle pogingen in het hulp bieden aan anderen, en snap niet dat ik bij ??n fout zo'n zielige reactie krijg. Volgende keer als ik een fout maak mag je wel een serieuse poging doen om mij te verbeteren, in plaats van direct af te vlammen.
Het smoesje van een 'ontgroening' waar ik door heen moet om geaccepteerd te worden bij alle Pro's op dit forum kun je ook mee naar de maan, die tijd is inmiddels wel afgelopen vind ik...
Waar ik nu in ieder geval achter ben gekomen is dat de i3 goed is voor 8 grote taken tegelijk, de i5 voor 16 grote taken tegelijk, en de i7 voor 32 grote taken. Ik zat dus in ieder geval in de goede richting.?
Waar ik mijn eerdere theorie vandaan haalde was bij een vriend van me die vrij veel van computers af weet, maar dan heb ik het denk ik verkeerd begrepen.?
Poster:?rickydadrum
ik zou gaan voor versie 2, i3 en i5 staan nattuurlijk niet voor de hoeveelheid programma's, maar zijn de typenamen van de processor. een i5 is sterker als een i3, dat zoiezo, hiermee zul je dus ook langer vooruit kunnen en niet gauw hoeven te upgraden
Check het zelf, ben net bevestigd dat het om de hoeveelheid taken gaat die de processor goed uit kan voeren. Er zal voor de rest nog wel verschil in zitten, maar ik zat er niet compleet naast.?
Poster:?Larsz
Dus dual-core kan maar 2???
Nee, volgens mij is een dual-core een andere soort processor.
@ Henri_D, ik ben blij dat je het een beetje opneemt voor mijn noob experience op computer gebied. thanx
@ bambamstudio, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.