Toen ik op 'een webshop' keek kwam ik het volgende tegen:
De zilveren DJM-850 mixer is optisch en technisch een perfecte match met de CDJ-850 spelers in zilveren uitvoering. Het is een ultieme set voor de DJ die graag wil investeren in Pioneer DJ-gear, maar zonder teveel geld uit te geven. De DJM-850 is een perfecte basic mixer die een groot deel van de kenmerken van andere mixers overneemt, maar dan alleen de goed uitgewerkte basics. Zo is het een ideaal systeem voor thuis of in clubs waar minder grote eisen gesteld worden. Overschakelen op Pioneer gear in het hogere segment is geen probleem omdat de lay-out van de DJM-850 hierop gebaseerd is.
Iemand meer nieuws?
What do you think about DJM-850 ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het zou dan een 4 kanaals worden net als de djm 250. Want volgens mij wat pioneer(behalfe het stikkertje) zo duur maakt zijn de effecten. En je hebt wel gelijk hoor, maar een xone heeft alleen 1/2 filthers en ik heb het nu over de sound fx die ook op de djm 900/2000 zitten. Dus de jet noise hp- en lp- filther en wat er nog meer op zit weet ik even niet. Lijkt mij een optie om open te houden. Ze hebben het ook over een betaalbare mixer. Maar betaalbaar is een ruim begrip voor mij ondertussen..
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Ga maar uit van niet, dan had het de voorpagina van DJR al lang gehaald:P
This is an old Topic
No new postings for 4.813 days. Post CommentThat would be 160.4 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.