Even mijn zegje hier doen...
Mensen hier op het forum proberen steeds structuur te brengen in de topics. Daandewit heeft die al helemaal omzeep geholpen door niet de standaard Selling/Buying template te gebruiken. Hij is dan misschien meer gericht op selling, maar je kan er wat aan aanpassen dat ie mooi past voor een gevraagd item.
Verder, zelf ben ik ook voorstander van het voorstellen. De raad die je gaat krijgen nadien is vaak veel persoonlijker en beter dan wanneer een onbekend lid rap om hulp komt vragen (kijk maar naar z'n verkoopstopic, niemand die reageert). Vaak zijn er ook leden die een topic maken, djr verlaten en het topic vergeten. Waardoor er een pak raad klaar staat, voor niks mee te doen. Dat helpt dus ook al mee, dat reacties als 'even jezelf voorstellen' rapper voorkomen, omdat iedereen het gewoon beu is.
Wel kan ik zeggen dat je alles op een possitief manier kan zeggen, zonder uitzondering

. Dus ipv direct aan te vallen, hier hem eerst zelf te begroeten en welkom te heten op het forum. Hem uitnodigen om zichzelf even voor te stellen en gelijk ook raad geven hoe zich te gedragen op het forum. Verder kan je zelfs al helpen met zijn vraag en dat allemaal in maar ??n reactie. Zo doet misschien iemand alsof hij de baas is, maar hij doet het wel goed

. Bij deze verklaar ik beide partijen dus juist ?n fout in hun mening. En nee ik wil niet de baas zijn, ik sta enkel aan de kantlijn om naar het duel te kijken en mijn mening te geven

.
Dus aan Daan, ik hoop dat je er ook wat mee bent wat ik net zei. Dat je jezelf voorstelt is jouw eigen keuze, maar een topic openen op deze manier gaat spijtig genoeg niet tot veel resultaat leiden. Begin allereerst misschien met de leestekens en de shift-toets voor hoofdletters te gebruiken

. Werk een beetje rond waarom je hem zoekt, wie je bent etc... Dat werkt heel wat gemoedelijker en dan gaan members hier ook meer vertrouwen krijgen in jouw om zaken te doen.
Zelf zou ik op marktplaats e.d. zoeken. Een spontane zoekactie op dit forum is niet erg nuttig daar er niet zoveel djm's de deur uitgaan als ze op marktplaats komen elke dag. Dat is het bedoeing niet van dit forum, het is enkel een extra'tje

.
Veel succes met de zoektocht en met de verkoop.