[GZ] djm 700/800
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

daandewit    posted on 02-11-2011 13:05
Titel
Gezocht de welkende DJM 700 of DJM 800
Staat
Nieuw, Oud, Gebruikt, Zo goed als nieuw -> maakt niet veel uit als hij technisch in orde is en optisch nog redelijk eruit ziet ben ik erg blij

Prijs
n.o.t.k.
Transport
Ophalen
Beschrijving
Ik zoek een DJM 700/800 voor mijn radiostudio, de studio van Fear.FM, gezien wij de laatste tijd steeds vaker bekende dj's over de vloer krijgen tijdens de shows moeten wij afscheid nemen van onze oude mixer en er een DJM voor in de plaats zetten, dit natuurlijk omdat de meeste een DJM in hun wensenlijst hebben staan.

Gearbase item
n.v.t.

Foto's
n.v.t

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by daandewit on 03-11-2011 @ 12:38:22 (58%)
Mod edit by Xtremer on 03-11-2011 13:55 (100%)

What do you think about [GZ] djm 700/800 ??

Vote :   

Gerdo    posted on 02-11-2011 13:24
Als eerst stel jezelf even voor in een appart topic. En er zijn winkels genoeg waar een djm 700 of 800 te koop is!
DJADMIN    posted on 02-11-2011 17:32
Ja ik heb er wel een voor je...gratiesch hebben ? Hoop echt dat ik je er mee kan helpen !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 02-11-2011 @ 17:33:23 (84%)
RAS    posted on 02-11-2011 18:24
Wat een onzin dat je je verplicht moet voorstellen op het forum. En dat nog wel opgedragen door simpelweg een andere forumbezoeker die doet alsof hij de baas is. Ik heb me ook nooit voorgesteld en dat ga ik ook niet doen.
User edit by RAS on 02-11-2011 @ 18:25:59 (40%)
PhonoGraaf    posted on 02-11-2011 19:21
van hetzelfde Winking my eye

@ DaandeWit, check marktplaats eens op de DJM800/700. Genoeg goede deals vergeleken met de nieuwprijs. Ik zou zelf altijd ervoor kiezen om de mixer op te halen, ivm testen en zien voordat je iets koopt.?

Voorbeeldje DJM800
DJADMIN    posted on 02-11-2011 20:12
Poster: RAS
Wat een onzin dat je je verplicht moet voorstellen op het forum. En dat nog wel opgedragen door simpelweg een andere forumbezoeker die doet alsof hij de baas is. Ik heb me ook nooit voorgesteld en dat ga ik ook niet doen.

nee dat is geen onzin....zou leuk worden als niemand hier zich nog zou voorstellen en alleen hier kwam om spullen te verkopen...marktplaats deel 2 is het dan hier....en dat jij je nooit hebt voorgesteld...akkoord...we weten nu wie je bent...maar netjes staat het wel om je effe voor te stellen hier
RAS    posted on 02-11-2011 21:04
Het gaat me ook meer om de manier waarop. Het verplichtte. Je kunt iemand ook gewoon als tip meegeven dat hij mogelijk meer succes zal hebben als hij zich even voorstelt op het forum en hem dan vriendelijk helpen.

Als eerst stel jezelf even voor in een apart topic. En er zijn winkels genoeg waar een djm 700 of 800 te koop is!

oftewel 'Je moet je voorstellen, maar eigenlijk rot maar gewoon op!' ?

Misschien wou hij na het aanschaffen van apparatuur nog wel wat langer rond blijven hangen. Maar met zo'n fijn welkom...

En dan nog. Voor sommigen is dit ook gewoon een dj-marktplaats om een keer een 2e hands mixertje op de kop te tikken. Wie zijn wij om te zeggen dat dit niet mag? Ik denk niet dat Lead er een probleem mee heeft. Levert hem leuk wat bezoekers op en daar kan hij advertenties aan tonen en dus geld mee verdienen. Wat mij betreft doet de TS niks fout.
DJADMIN    posted on 02-11-2011 21:42
Poster: RAS
Het gaat me ook meer om de manier waarop. Het verplichtte. Je kunt iemand ook gewoon als tip meegeven dat hij mogelijk meer succes zal hebben als hij zich even voorstelt op het forum en hem dan vriendelijk helpen.

Als eerst stel jezelf even voor in een apart topic. En er zijn winkels genoeg waar een djm 700 of 800 te koop is!

oftewel 'Je moet je voorstellen, maar eigenlijk rot maar gewoon op!' ?

Misschien wou hij na het aanschaffen van apparatuur nog wel wat langer rond blijven hangen. Maar met zo'n fijn welkom...

En dan nog. Voor sommigen is dit ook gewoon een dj-marktplaats om een keer een 2e hands mixertje op de kop te tikken. Wie zijn wij om te zeggen dat dit niet mag? Ik denk niet dat Lead er een probleem mee heeft. Levert hem leuk wat bezoekers op en daar kan hij advertenties aan tonen en dus geld mee verdienen. Wat mij betreft doet de TS niks fout.

je zegt het goed...wat jou betreft...ik denk dat ik hier al wel een beetje langer zit...en dus ook al iets langer weet wat er speelt. Lead / Jeroen vind het veel belangrijker dat mensen actief aan het forum iets bijdragen....en sowieso...als het hier marktplaats 2 gaat worden, zeg ik als vaste member toch snel daaaaaaaaaaag djr

mrmagix    posted on 02-11-2011 21:55
Even mijn zegje hier doen...

Mensen hier op het forum proberen steeds structuur te brengen in de topics. Daandewit heeft die al helemaal omzeep geholpen door niet de standaard Selling/Buying template te gebruiken. Hij is dan misschien meer gericht op selling, maar je kan er wat aan aanpassen dat ie mooi past voor een gevraagd item.

Verder, zelf ben ik ook voorstander van het voorstellen. De raad die je gaat krijgen nadien is vaak veel persoonlijker en beter dan wanneer een onbekend lid rap om hulp komt vragen (kijk maar naar z'n verkoopstopic, niemand die reageert). Vaak zijn er ook leden die een topic maken, djr verlaten en het topic vergeten. Waardoor er een pak raad klaar staat, voor niks mee te doen. Dat helpt dus ook al mee, dat reacties als 'even jezelf voorstellen' rapper voorkomen, omdat iedereen het gewoon beu is.

Wel kan ik zeggen dat je alles op een possitief manier kan zeggen, zonder uitzondering Happy, laughing. Dus ipv direct aan te vallen, hier hem eerst zelf te begroeten en welkom te heten op het forum. Hem uitnodigen om zichzelf even voor te stellen en gelijk ook raad geven hoe zich te gedragen op het forum. Verder kan je zelfs al helpen met zijn vraag en dat allemaal in maar ??n reactie. Zo doet misschien iemand alsof hij de baas is, maar hij doet het wel goed Winking my eye. Bij deze verklaar ik beide partijen dus juist ?n fout in hun mening. En nee ik wil niet de baas zijn, ik sta enkel aan de kantlijn om naar het duel te kijken en mijn mening te geven Happy, laughing.

Dus aan Daan, ik hoop dat je er ook wat mee bent wat ik net zei. Dat je jezelf voorstelt is jouw eigen keuze, maar een topic openen op deze manier gaat spijtig genoeg niet tot veel resultaat leiden. Begin allereerst misschien met de leestekens en de shift-toets voor hoofdletters te gebruiken Winking my eye. Werk een beetje rond waarom je hem zoekt, wie je bent etc... Dat werkt heel wat gemoedelijker en dan gaan members hier ook meer vertrouwen krijgen in jouw om zaken te doen.

Zelf zou ik op marktplaats e.d. zoeken. Een spontane zoekactie op dit forum is niet erg nuttig daar er niet zoveel djm's de deur uitgaan als ze op marktplaats komen elke dag. Dat is het bedoeing niet van dit forum, het is enkel een extra'tje Happy, laughing.

Veel succes met de zoektocht en met de verkoop.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 02-11-2011 @ 21:56:13 (1%)
daandewit    posted on 03-11-2011 12:26
Bedankt mmagix,

Heb inmiddels even een voorstelpost gemaakt. Lijkt mij goed om beide topics af te sluiten en ze in de juiste opmaak terug te plaatsen.

Wil een moderator 2 slotjes zetten op dit topic en het topic van de te koop staande denon's ?

Groet Daan
Ywe    posted on 03-11-2011 12:36
Ik heb een DJM 600 in zeer nette staat staan, misschien is dat wat?
daandewit    posted on 04-11-2011 00:11
nee helaas zoek echt een 700 of 800
daandewit    posted on 14-11-2011 11:49
vanaf vanmiddag voorzien hier mag dus een slotje op
Xtremer    posted on 30-12-2011 17:25
Gevonden.

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

181 Users online: 9 Guests (172 Unknown)
Pages generated today : 16.091
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.271.156