ik zit met een klein probleem, namelijk als ik echo activeer bij de linkerkant van de ddm4000, hoor ik ineens een soort van klap, net alsof er iets uitgplugt of ingeplugt wordt. dit is erg storend en is denk ik ook niet goed voor mijn speakers, want die springen dan ook gelijk op clip. het is alleen maar bij de rechter efectenprocessor van de ddm4000 en ook alleen maar bij echo. aan de andere kant is het niet. het komt ook maar 1x voor, wanneer het is gebeurd, gebeurd het geen 2e keer tijdens het draaien. daarvoor moet alles eerst uit en aan gezet worden. het kan niet liggen aan stof ofzo, want de mixer is net 2,5 maanden oud. iemand die me misschien kan helpen?
The beats are still banging :)
What do you think about raar geluid bij effect ddm4000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
geen idee maar je kan tochzolang het niet is opgelost gewoon je master dingt trekken en dan het effect activeren, master weer open en beginnen met draaien
Als die 2,5 maand oud is zou ik hem gewoon terug brengen naar de winkel. Volgens mij is de garantie van behringer zo dat je gewoon een nieuwe mixer krijgt. Maar dat kan ik niet met 100% zeggen.
User edit by Danielvb on 01-11-2011 @ 19:59:42 (2%)
is is dus zo, dat die shop waar ik hem heb gekocht 70 km ver is... dus mijn ouders zitten er niet elke keer op te wachten om helemaal heen en weer te rijden:P daarom hoop ik eigenlijk dat het iets kleins is
het is de winkel in eindhoven naast het spoor voor duidelijkheid. ik was daar eigenlijk voor 2 cd spelers die daar echt veel goedkoper waren als bij andere winkels, en toen heb ik gelijk deze mixer erbij genomen
The beats are still banging :)
This is an old Topic
No new postings for 4.854 days. Post CommentThat would be 161.8 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.