Macbook Air
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Frakke    posted on 30-10-2011 21:01
Heeft er iemand ervaring met het gebruiken van een macbook air met serato of traktor ? Happy, laughing
Zijn deze zwaar genoeg ?

grtz

What do you think about Macbook Air ??

Vote :   

Danil    posted on 31-10-2011 10:19
hmm,

Ik zou het niet weten, maar ik denk niet dat deze er zeer goed voor geschikt zijn.
Misschien als je het RAM geheugen verdubbeld. Als je het geld hebt voor een macbook pro zou ik daar voor kiezen !
Xtremer    posted on 31-10-2011 10:26
De huidige Macbook Air's werken ook goed met Logic (productiesoftware), dus zie geen enkel probleem. De SSD en de nieuwe i5 processoren maken ze snel en stabiel. Stuk beter dan de vorige generatie.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Yorick    posted on 31-10-2011 10:53
Erg mooi apparaat van Apple, maar helaas niet stevig genoeg voor echt DJ werk.
Versta daar onder, vervoeren, warme ruimtes, intensief gebruik, etc.
De specificaties zijn wel erg goed en zal het ook zeker trekken!

Ik raad het af, probeer naar een Macbook te kijken of een Macbook Pro als je een Apple wil.
Anders voor een Windows machine,.
OneSoul    posted on 31-10-2011 10:58
Als hij een Macbook wil, zal hij hem 2e hands moeten kopen, want die worden niet meer gemaakt :p
Play the music, not the instrument.
Dolivieira    posted on 31-10-2011 11:53
Ik denk wel dat die het trekt. Als die Logic aan kan dan zo die makkelijk ook Traktor en Serato aan kan. Maar mijn voorkeur gaat toch naar een MacbookPro. En een 11''scherm is wel heel klein. De 13'' Scherm Is te doen want ik heb ook een 13'inch MBP. Maar die 13'' MBA is bijna net zo duur als een 13'MBP.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Lomme_    posted on 31-10-2011 11:57
Ik weet uit ervaring dat een Air met gemak elke dag 6u Traktor kan runnen. Logic weet ik niet .. Maar als je dan voor een 13' zou ik gewoon voor een Pro gaan.
dance2mix    posted on 31-10-2011 20:10
uiteindelijk is de air gemaakt om makkelijk mee te nemen dus voor 'normaal' vervoer is hij heel compact maar voor dj werk heb ik mijn twijfels en dan? kan je voor net wat meer gewicht een MBP kopen Happy, laughing
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
PhonoGraaf    posted on 31-10-2011 20:35
Denk dat de Air ook een vrij klein beeldscherm heeft om een fatsoenlijk overzicht te houden binnen Traktor, maar meningen verschillen...Cool
Yorick    posted on 31-10-2011 21:18
Poster: dance2mix
uiteindelijk is de air gemaakt om makkelijk mee te nemen dus voor 'normaal' vervoer is hij heel compact maar voor dj werk heb ik mijn twijfels en dan? kan je voor net wat meer gewicht een MBP kopen Happy, laughing

??n keer ergens tegen aan stoten en er zit een deuk in..
Zou toch voor de Pro gaan, heb je ook CD drive wat altijd wel eens van pas kan komen
Larsz    posted on 31-10-2011 21:57
Air is vrij limited qua specs inderdaad, al zou Serato of Traktor stand-alone niet echt een probleem moeten zijn.

Ik weet uit ervaring dat ze wel erg warm worden bij cpu/gpu-intensieve applicaties, dus dat is ook misschien iets om over na te denken.
Yorick    posted on 31-10-2011 23:05
Poster: Larsz
Air is vrij limited qua specs inderdaad, al zou Serato of Traktor stand-alone niet echt een probleem moeten zijn.

Ik weet uit ervaring dat ze wel erg warm worden bij cpu/gpu-intensieve applicaties, dus dat is ook misschien iets om over na te denken.

Mijn 13'' en 15'' MBP worden ook warm idd, rond de 68 graden met traktor gebruik.
Zou voor een MBP gaan ipv Air
Dolivieira    posted on 31-10-2011 23:11
Poster: Yorick
BR>
??n keer ergens tegen aan stoten en er zit een deuk in..
Zou toch voor de Pro gaan, heb je ook CD drive wat altijd wel eens van pas kan komen

Ik?denk dat?kwa stevigheid best nog wel mee valt Aluminium is vrij sterk en licht spul. Dus dat er een deuk in zou komen zal?denk ik niet gauw gebeuren. Dat hebben die lui bij?Apple wel goed voor mekaar. Heb hem zelf in handen gehad namelijk. De 13'' versie is nog wel te doen kwa beeldscherm. Maar ik?denk wel dat die goed warm wordt bij zware processen. ?En over de DVD/CD drive ben ik het wel helemaal met je eens dat het een gemis zal zijn. Ik hoorde dat Apple ook met een 15'' dunne laptop bezig is zonder CD/DVD drive. Ik?denk dat het de?MacBookAir 15'' zal worden. Maar ik zeg als je een 13''inch?MacbookAir kan kopen zo ik voor de?MacBookPro 13'' i5?processor.?DIe zijn bijna even duur.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 31-10-2011 @ 23:12:21 (100%)
anciano    posted on 01-11-2011 01:46
Poster: Yorick
BR>
Mijn 13'' en 15'' MBP worden ook warm idd, rond de 68 graden met traktor gebruik.
Zou voor een MBP gaan ipv Air

Hoi Yorick,

Ik gebruik tijdens het draaien met mijn 15' MBP een Laptop Cooler, scheelt een graad of dertig.Cool
Yorick    posted on 01-11-2011 11:07
Nog meer troep om mee te nemen haha, Nee dat ga ik echt niet doen.
Maar aluminium is een vrij zacht metaal. al kijk ik naar sommige hoeken zijn ze wat verbogen.
En heb ook al paar putten er in zitten door het vervoeren.
Tja als draai je er 4 avonden per week op diverse lokaties op maken ze ook wel behoorlijk wat mee. Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 4.791 days.
 Post CommentThat would be 159.7 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

76 Users online: 10 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 24.485
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.406.360