Ik ben op zoek naar een goede MIDI Controller. Ik zit ongeveer te kijken tussen de?American Audio VMS4 en de nieuwe Pioneer DDJ Ergo. Heeft er toevallig iemand (al) ervaring met ??n van deze controllers?
Alvast bedankt!
What do you think about American Audio VMS4 vs. Pioneer DDJ Ergo ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vind ik beetje een rare twijfel, de pioneer is een controller met 2 faders, terwijl de VMS er 4 heeft dus is een beetje appelen en peren vergelijken. verder denk ik dat beide controllers wel goed werken, en dat ze redelijk stevig zijn
Ja dat wel. Maar de ergo kost dacht ik ook 500 euro. De DDJ-T1 kost 860 en er zit traktor 2 pro bij. Bij de ergo krijg je virtual dj bij.. Is een groot verschil.
Ik zou wachten tot je het geld hebt voor de DDJ of de S2 te kopen.
Het is die 200-300 euro egt waard!
De ddj word zelfs de cdj's en de djm in het digitaal genoemt..
Ja ik dacht al die heeft de S4 in zn hoofd, maar even over de S2, een vriend van mij heeft hem en hij vind het echt een top ding, al weet ik niet of hij snel ergens blij mee is...
Eigenlijk maken de aantal faders niks uit of bijgeleverde programma's niks uit. Het gaat er mij voornamelijk om de bouw van het apparaat zelf. Dus de kwaliteit die eruit gaat, of of de faders en knoppen goed vast zitten enz.
Wat betreft prijzen, heb voor beide wel over. Of het het nu een DDJT1 is, of een simpele Ergo, het maakt wat betreft de prijs niks uit.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.720 days. Post CommentThat would be 157.3 months or a whopping 12.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...