Ik zoek dus SD kaarten van de kleinste soort, die zijn dus nieuw niet meer te verkrijgen. Heeft iemand nog SD kaartjes liggen van kleiner dan 128 MB? Zaten tijd geleden ook standaard bij digitale camera's
Laat maar even weten!
What do you think about [GZ] SD kaart voor cue points ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik had zelf een cdj1000mk3 en daarop werkte het gewoon. Ook op andere cdj1000mk3 op gigs werkte het. Heb 1 keer gehad dat een sd kaartje niet werkte. Maar dat kan ook komen omdat ik hem verkeerd gekopieerd had van een andere. Er is ook verschil tussen cdj1000mk3 en cdj1000mk1/mk2 die gebruiken mhc kaartjes o.i.d. meen ik.
EDIT: hebben die spelers van die vriend de laatste firmware update?
User edit by Danielvb on 24-10-2011 @ 16:20:26 (79%)
kaartjes mogen geen SD-HC (High Capacity) zijn dus gewone SD-kaartjes. Volgens mij max 1GB. Helaas heb ik ze niet meer voor je liggen, heb van 't weekend namelijk nog gezocht naar SD-kaartjes thuis ivm aanschaf nieuwe Video-Cam.
Oh sorry. Ik dacht dat het juist om MK1 kaartjes ging. MK3 zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een paar goede kaartjes voor te vinden. MK1 ondersteunde namelijk MMC kaartjes, waar SD dan weer compatible mee was in theory.
Ik ben nu niet thuis, maar ik dacht dat er bij mij ook gewoon 2 gig kaartjes in zaten.
Anders kun je trouwens toch altijd een 2 gig kaartje kopen, en deze van fat32 formatteren naar fat 16, dan zou het zowiezo moeten lukken lijkt mij. Zijn op internet genoeg programma's te vinden die fat 32 naar fat 16 kunnen formatteren.
zal eens kijken of ze nog te krijgen zijn in indonesie.....laat het je wel weten wat er hier te krijgen is.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.884 days. Post CommentThat would be 162.8 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...