Nu nog HDJ 2000 aankopen? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blackaround    posted on 24-10-2011 13:15
Jow,
Ik ga deze week eens gaan kijken voor een headphone..

Zou ik de HDJ 2000 nu nog kopen?

Hoeveel jaar zat er tussen de 1000 en de 2000 ?

Dat ik niet de hdj 2000 koop.. en binnen 4 maand fzo een nieuwe headset komt van pioneer..

What do you think about Nu nog HDJ 2000 aankopen? ??

Vote :   

Blackaround    posted on 24-10-2011 19:11
Ik koop liever 1 goede headset.. dan eerst eentje die minder is en snel kapot ging..

Ik betaal liever dan 100 euro meer voor het beste te hebben..

Als je dan tog investeert..
PhonoGraaf    posted on 24-10-2011 19:14
True!
Henri_D    posted on 24-10-2011 19:18
Poster: Blackaround
Ik koop liever 1 goede headset.. dan eerst eentje die minder is en snel kapot ging..

Ik betaal liever dan 100 euro meer voor het beste te hebben..

Als je dan tog investeert..

Als je gesprek goed volgt zie je dat puur op bouwkwaliteit de hp van 140 euro minder iets beter is Winking my eye. Maar heb echt gevoel dat jou keuze al lang vast staat en je gewoon wat bevestiging zocht...
Blackaround    posted on 24-10-2011 19:25
Nee,

Keuze ligt helemaal niet vast! :p

Ik heb mail gestuurt of dat heel hun stock op de site staat.. Mss dat ik daar dan meer hp's kan testen..

Ik ga zoizo testen.. En welke me bevalt .. neem ik !
Unidentified    posted on 24-10-2011 19:52

Als ik naar bax wil gaan.. moet ik 4u rijden..

Londerzeel - Goes is 110 km, doe jij daar 4 uur over...Cool
tek-zotic    posted on 24-10-2011 20:09
Jah.. ik ga deze week naar de keymusic hier in de buurt.

Maar ze hebben er niet zo veel..

Denk enkel reloop..pioneer.. en de sennheiser hd25 basic..

Als ik naar bax wil gaan.. moet ik 4u rijden..

Is een beetje veel :D

welke keymusic ga jij danConfusedConfused??
toen ik in keymusic sint niklaas ging stond er: Numark (ns7 onder andere), denon (de 1600 en 1700 mixer onder andere), allen & heath (4d onder andere), pioneer (the usual), reloop,... allemaal aangesloten
djmstr223    posted on 24-10-2011 20:53
Poster: Pur-D
Sowieso GEEN Beats by Dr Dre kopen, die dingen breken zo ongelofelijk snel. Iedereen die ik ken die zo'n ding heeft, is er al een keer mee terug geweest. Ook mensen die niet draaien, maar hem puur gebruiken om muziek te luisteren.

Voor de geluidskwaliteit moet je het niet laten, die is geweldig!

Goed?? IK heb de studio en de pro's gehad maar ik vind ze echt k*t klinken. Ik heb ook mijn vader nog laten luisten ( geloof me hij weet hoe iets hoort te klinken!) en hij vond ze ook gewoon slecht, vooral als je dan ook 300 - 400 euro ervoor betaald.
www.bramvanbergen.nl
TripleSpin    posted on 25-10-2011 01:02
Poster: PhonoGraaf
De Technics HP zit inderdaad nogal strak, denk dat je daarom last van je oor kreeg TripleSpin?

Denk het niet. Kreeg na 2 jaar nog steeds last van m?n oren als ik er 3 uur mee gedraaid had. En dan moest ik vaak nog een uur/2uur. Had ik bij de mdr-v700 trouwens ook last van. Dus de kwestie kussentjes op of over de oren gaat hierbij verloren. Ik weet zo zelf ook niet waar het aan ligt, maar lijkt wel te wijten aan het soort materiaal waar de kussentjes uit gemaakt zijn.
Maar als je wat minder te besteden hebt dan is een technics zeker een aanrader. Mocht je toch op zoek zijn naar een meer allround koptelefoon voor produce en dj, dan heb je wel een goeie aan de pioneer. Als je er voorzichtig mee omgaat!!! Winking my eye.

Maar de Dr. Dre?? Zijn die dingen wel gemaatk voor dj'en? Ze zijn in mijn ogen meer een style object dan iets wat gemaakt is voor het 'zwaardere' werk. Als ik die hp 3x mee heb gehad met draaien dan zouden ze al kapot zijn.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Yvaroz    posted on 25-10-2011 01:39
1 member likes this  
Poster: Unidentified
Londerzeel - Goes is 110 km, doe jij daar 4 uur over...Cool

achteruit rijdend
Nothing is Impossible
Sebasz    posted on 25-10-2011 02:43
in ear monitors worden wel steeds populairder en zijn naar mijn mening ook beter en chiller. dus als je toch al zoveel geld uit wil geven kijk daar dan eens naar?Cool
Frakke    posted on 26-10-2011 14:25
Poster: Sebasz
in ear monitors worden wel steeds populairder en zijn naar mijn mening ook beter en chiller. dus als je toch al zoveel geld uit wil geven kijk daar dan eens naar?Cool

Welke merken zijn er dan zowat waar je moet naar zien voor in ears? Happy, laughing
Blackaround    posted on 26-10-2011 14:30
Ik denk dat je met sennheiser zoizo niet slecht zit bij in ears .. ?
Toppertje    posted on 26-10-2011 17:05
Mijn ervaring met headphone's

Technics (Die Armin altijd draagt) -> binnen 6 maanden gebroken
Senheiser HD25 (Die rond de 200 is) -> binnen een jaar een kant kapot
Senheiser (rond de 90 euro) -> ook gebroken
Stanton dj pro2000 -> Nog steeds heel (meer dan 3 jaar), maar gebruik ik niet meer (geluid is nog al slecht)

Pioneer HDJ2000 -> goede conditie, heb hem precies twee jaar.

Als ik het sommetje optel, heb ik voor dat ik mijn pioneer aangeschaft heb ongeveer 500 euro aan koptelefoons uitgegven.

En ik vind de HDJ2000 zeer comfortabel, lekkerder dan een dj pro2000 of een technics.
Geluid is prima, niet schel niet lelijk, wat de dj pro2000 niet heeft.
Prima design, iets wat de technics ook heeft.

Dus uit mijn eigen ervaring als het om duurzaamheid, comfortabelheid, geluid en design gaat, dan is de hdj2000 dominant of op zijn minst gelijk aan zijn concurrenten.

Wil niet zeggen dat ik een pioneer fanboy ben, ik vind de hdj1000 niet superieur aan zijn concurrenten.
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Toppertje    posted on 26-10-2011 17:07
Poster: Sebasz

In ear is leuk, nadeel je hoort niet wat erin de zaal gebeurt.?
En die dingen in en uit doen is ook niet een pretje de hele avond.

En de gehoorbescherming is toch niet effectief als je ze in en uit doet.

(Neem het voorbeeld als je met 1 oor de headphone beluisterd en de met andere de zaal) Pioneer mengpanelen hebben zover ik weet geen split op hun headphone uitgang.
Estacy    posted on 26-10-2011 17:10
Poster: Toppertje
Technics (Die Armin altijd draagt) -> binnen 6 maanden gebroken

En ik vind de HDJ2000 zeer comfortabel, lekkerder dan een dj pro2000 of een technics.

Prima design, iets wat de technics ook heeft.

nu heb jij het wel over de RP-DH, een compleet andere HP dan de RP-DJ. die gaat namelijk heel wat langer mee.?

en @ toppertje, je hoeft ze niet de hele tijd in en uit te doen. je hebt namelijk een cue/master pot op bijna elk modern mengpaneel. dus wil je de master horen dan zet je die pot gewoon naar rechts. heel simpel
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
vanderVen    posted on 26-10-2011 17:18
persoonlijk vind ik de?

Sennheiser HD 25-1 II

Beter in verhouding met prijs kwaliteit
niiicola    posted on 26-10-2011 17:56
Met in ears zit je denk ik het beste bij Shure. Die hebben wel de nieuwste technieken met hun nieuwe serie (se315, se425, se535). De 315 heeft een microdriver, de 425 twee en de 535 heeft er zelfs drie (dat heeft volgensmij geen andere behalve dan de Ultimate Ears triple.fi 10, maar ik weet niet of die goed is...). Dan heb je ook nog de Sony MDR-7550, die ook veel positieve reviews heeft, en de Sennheiser IE8 die ook veel positieve reviews heeft, maar persoonlijk vind ik de ie8 er niet uit zien...
Gewoon.
Toppertje    posted on 27-10-2011 17:22
Poster: vanderVen
persoonlijk vind ik de?

Sennheiser HD 25-1 II

Beter in verhouding met prijs kwaliteit

Ook die kunnen kapot! (zelfs binnen een jaar)

Je kan wel onderdelen vervangen, maar die zijn in verhouding duur. (dan kom je als nog rond de 300 uit)

Verder is het design heel kaal, er zijn djs die het belangrijk vinden dat ze een stylevolle koptelefoon hebben.

Had laatst de ?HDJ500? ?op me hoofd, ook een prima ding. Kan me veel bass herinneren en een betere afsluiting dan de hdj2000. (Heb niet om en om getest en de 500 was net nieuw)

En voor die prijs is ie erg leuk. Ik weet alleen niet hoe duurzaam die is.

Een andere 'nadeel', je kan hem niet inklappen. Anderzijds, hoe minder schanieren des te minder kwetsbaar voor breuken.

Ik zie trouwens dat de hjd2000 in prijs verlaagd is: 250 euro
User edit by Toppertje on 27-10-2011 @ 17:31:51 (9%)
Blackaround    posted on 27-10-2011 17:39
Hier bij ons in belgie is hij zelfs 230
Unidentified    posted on 27-10-2011 22:04
Ga hem dan testen in een winkel, bevalt hij je dan koop je hem voor 50 euro minder op internet
Blackaround    posted on 28-10-2011 09:55
Waar dan ? :D

Stuur maar in pm aub :p
niiicola    posted on 28-10-2011 17:27
Hmm, woensdag 2 november wss kortingsdag bij bax. Dus dan kan je em het best kopen
Gewoon.
User edit by niiicola on 28-10-2011 @ 17:27:28 (67%)
Blackaround    posted on 28-10-2011 17:33
Zit juist een week aan zee !^^
Denk tog ook niet dat er 50 euro zou afgaan van de hdj 2000 xD
niiicola    posted on 28-10-2011 17:50
Nou, anderhalf jaar geleden was het 10%. Toch weer 25 euro..
Gewoon.

This is an old Topic

No new postings for 4.933 days.
 Post CommentThat would be 164.4 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: 21 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 12.590
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.963.149