Door gebrek aan tijd kom ik helaas niet veel meer toe aan mijn DJ hobby, waardoor ik het zonde vind om een mixer als deze thuis te hebben staan.
Mixer is nog in prima staat, vooral thuis gebruikt en een enkele keer op een vriendenfeestje. Qua beschadigingen zit er alleen een kras linksboven bij je master vu-meter, dus na wat ontstoffen moet ie niet veel onderdoen voor een nieuwe.
Informatie over de mixer is denk ik wel genoeg op het internet te vinden, op aboutdj is bijvoorbeeld een goeie review te vinden en op de site van ecler staat natuurlijk ook uitgebreid uitgelegd waartoe deze mixer overal in staat is. Ik heb hem vooral in combinatie met Traktor Scratch gebruikt (TS certified mixer) en dan met nog de nodige midi controls erbij was het altijd leuk spelen .
User edit by poedel on 26-11-2011 @ 22:21:53 (17%)
What do you think about [TK] Ecler Evo 5 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Omhoog en tevens een prijsverlaging naar ?800! Hopelijk wek dit de interesse van potentiele kopers, want ik neem aan dat dit nog steeds wel een interesante mixer is?.
Omdat ie nog steeds niet weg is en het nieuwe jaar is begonnen een kick en drastische prijsverlaging naar ?650!
This is an old Topic
No new postings for 4.821 days. Post CommentThat would be 160.7 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.