Allen & Heath Xone DX / Native Instruments S2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Muis    posted on 16-10-2011 20:22
Hierbij wil ik jullie graag vragen om advies, want afgelopen zaterdag heeft mijn MP3 controller het begeven.?
Wat moet ik kiezen ?

Een ?Allen & Heath Xone DX of een Native Instruments S2 ?? Ik draai altijd met Traktor 2 .. en zou er meer uit willen halen dan alleen draaien. Denk hierbij aan effecten, sampler en meerdere kanalen.?

Alvast bedankt!

What do you think about Allen & Heath Xone DX / Native Instruments S2 ??

Vote :   

Henri_D    posted on 16-10-2011 20:36
Als je spreekt over 'meer' willen doen zou ik niet kijken naar de S2 maar naar de NI S4 alvast, heb het gevoel dat je jezelf gaat begrenzen als je nu spreekt over meer willen uithalen dan enkel 2 deck?mixen. Voor de rest heeft het veel met feeling en smaak te maken. Ik zou echt adviseren om eens te gaan testen.

Mijn voorkeur zou naar de S4 uitgaan persoonlijk, maar dit kan voor iemand anders heel verschillend zijn. Wel is hij in mijn ogen meer gemaakt puur met tracktor 2 voor ogen. Met ook meer ruimte rondom de functies, dus wat rustgevender tijdens mixen. Ook de DDJ-T1 van pioneer zeker eens bekijken als je toch naar de professionele controllers wilt gaan kijken. ?

btw: tijdje geleden kwam ik dit filmpje tegen, mss even kijken? Behandeld een paar 4?decks midi controllers in vergelijking.?
http://www.youtube.com/watch?v=-2TO9nvCgw0
User edit by Henri_D on 16-10-2011 @ 20:40:19 (41%)
Muis    posted on 17-10-2011 14:55
Sorry , maar de controllers S4 en de DDJ-T1 vallen net buiten het budget! ?Daarom dat ik aan het kijken was naar de 2 genoemde merken. De Allen & Heath is momenteel in de aanbieding. Dus vandaar dat ik die er ook bij noemde.?
hoogstraatfan    posted on 17-10-2011 19:51
Waar heb je die aanbieding gevonden?
Muis    posted on 17-10-2011 21:15
Volgens mij mag ik de naam hier niet noemen van de web-shop, maar het is die ene met dat knal roze logo uit Goes.

Ik heb inmiddels de Allen & Heath besteld, vanwege de 4 kanalen. Ook is Allen & Heath een goed merk, wat zich in het topniveau van de markt bevindt. Dat is dan ook mede de reden dat ik voor die controller heb gekozen. Ik moest snel bestellen ,want aankomend weekend wil ik hem alweer gaan gebruiken. Toch bedankt!
hoogstraatfan    posted on 25-10-2011 00:36
Ik heb zelf ook vorige week een Xone gehaald. Eerst maar eens met Serato uitproberen en dan later over naar Traktor.
Ik heb ze allebei getest en vond de S2 nogal plastic aanvoelen vandaar dat ik voor de Dx gekozen heb.
Muis    posted on 25-10-2011 11:47
Ik heb ook de DX genomen.. helemaal gemapped met traktor. Werkt heerlijk! Zelfs de sample banks gemapped!

This is an old Topic

No new postings for 4.799 days.
 Post CommentThat would be 160 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online: 12 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 16.824
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.434.431