hallo beste mensen:P
toen ik de topic over de draaitafel van 2000 euro las kwam ik op een idee om deze topic te maken.
hhoe zou jij je draaitafel willen hebben?
mijn voorkeur:
een vernieuwde technics sl1300:P
een 2x zo hoge torqeu als je super oems en voor de rest moet hij goed bruikbaar en lekker stevig zijn net als je technics.:D
What do you think about hoe zou jij je draaitafel willen hebben? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
:Pdat heefd volgonds mij met de motor te maken, hoe sterk hij is
ik weet neit cker maar een super oem heefd een torqeu (weet neit hoe je het schrijft) van 4500
koop je dan toch gewoon oems ipv technics als je 4.5 kg torque wilt... dan is dat probleem ook alweer opgelost, laat technics nu maar gewoon technics zijn en oem oem...
mij nieuwe optie: lak van de m5g led verlichting van de m5g motor van de super oem en 25 jaar garanti
This is an old Topic
No new postings for 6.939 days. Post CommentThat would be 231.3 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.