Kapotte Reloop Rmp2 ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gamble    posted on 09-10-2011 15:56
Hee Dj's,
Ik heb een rmp2 en als ik die via de headphone luister kraakt hij heel erg maar op de boxen niet. Als ik dan de andere rmp2 luister heb ik nergens last van. Ook als ik hem afspeel gaat hij soms net als een loop steeds hetzelfde afspelen en lijkt het net of hij vast loop en of ik een loop aan heb wat niet zo is. Ook als ik cd wissel enzo heb ik dit. Wat kan het zijn en wat kan ik er tegen doen?

Groetjes Bas

What do you think about Kapotte Reloop Rmp2 ? ??

Vote :   

Danielvb    posted on 09-10-2011 16:44
Het gekraak lijkt me dan eerder aan je mixer liggen. Wissel je rmp's is van kanaal. Als dan opeens de andere speler gaat kraken weet je dat het aan je mixer ligt.

Voor het andere probleem zou je een software update kunnen proberen.
Gamble    posted on 09-10-2011 16:48
Poster: Danielvb
Het gekraak lijkt me dan eerder aan je mixer liggen. Wissel je rmp's is van kanaal. Als dan opeens de andere speler gaat kraken weet je dat het aan je mixer ligt.

Voor het andere probleem zou je een software update kunnen proberen.

Heb ik gedaan maar kraat nog steeds de ander niet op het kanaal waar de krakende op stond.

Waar staat die software update en hoe zet ik dat erop
Estacy    posted on 09-10-2011 17:00
t zou aan de cd kunnen liggen. gebruik je mp3 cd's?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Gamble    posted on 09-10-2011 17:10
Poster: Estacy
t zou aan de cd kunnen liggen. gebruik je mp3 cd's?

Nee ligt er niet aan want zijn zelfde cd's enzo zelfde nummers dus
Estacy    posted on 09-10-2011 17:44
nou als t niet aan de muziek ligt, en niet aan de mixer dan zou ik zeggen dat ie niet goed buffert.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Gamble    posted on 09-10-2011 17:47
Poster: Estacy
nou als t niet aan de muziek ligt, en niet aan de mixer dan zou ik zeggen dat ie niet goed buffert.

Dat zou best kunnen ja maar hoe kan ik dit tegen gaan? / maken
Winston    posted on 09-10-2011 18:03
Dat van het gekraak vindt ik erg veemd. Als het op headphones kraakt zou het ook op de speakers moeten kraken.?Want het is exact hetzelfde signaal.

Over het skippen/loopen kan zijn dat de laser vuil is. Daarover zijn er topics wat je aan kunt d.w.z. search button gebruiken (ik ben niet in zo een behulpzame mood Cool).
Tic Toc
Gamble    posted on 09-10-2011 18:16
Poster: Winston
Dat van het gekraak vindt ik erg veemd. Als het op headphones kraakt zou het ook op de speakers moeten kraken.?Want het is exact hetzelfde signaal.

Over het skippen/loopen kan zijn dat de laser vuil is. Daarover zijn er topics wat je aan kunt d.w.z. search button gebruiken (ik ben niet in zo een behulpzame mood Cool).

Ja dat vind ik dus ook erg raar maar kwam er net achter dat je het iets minder goed kan horen op de speakers op de speakers hoor je t dus wel maar wel minder :S
Winston    posted on 09-10-2011 18:36
Okay! Dat kan ook door een vuile laser komen ....
Tic Toc
MrQreeny    posted on 09-10-2011 22:36
Op de RMP 2 zelf zitten als ik het goed heb ook 2 uitgangen: 1x rca en 1x jack (voor direct beluisteren via headphone zonder tussenkomst van een mixer). Kraakt het bij beide uigangen??
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 09-10-2011 @ 22:36:57 (4%)

This is an old Topic

No new postings for 4.725 days.
 Post CommentThat would be 157.5 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

100 Users online: 7 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 2.925
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.837.637