Poster: jeffrey412Met 3GB wordt het ram-geheugen bedoeld he, niet de hardeschijf. Ik weet natuurlijk niet hoe groot jouw muziekcollectie is, en ik weet ook niet wat voor een hardeschijf die laptop heeft maar het is wel lekker om wat ruimte te hebben. Je kan dan genoeg programmas installeren en je hoeft je niet druk te maken om ruimte tekort.
Als ik dan een laptop van 2.2/2,3 Ghz koop, met 3GB geheugen, heb ik hier dan genoeg aan ? (Ik was van plan om mijn externe hardeschijf te gebruiken hiervoor) dus dan neem ik aan dat de hardeschijf in de MBP niet denderend goed hoeft te zijn?
Poster: kobuz
Ik draai op een Macbook Pro 13' 2.4 ghz Core 2 Duo met 4 gb geheugen en dat gaat perfect
Poster: Larsz
Met 3GB wordt het ram-geheugen bedoeld he, niet de hardeschijf. Ik weet natuurlijk niet hoe groot jouw muziekcollectie is, en ik weet ook niet wat voor een hardeschijf die laptop heeft maar het is wel lekker om wat ruimte te hebben. Je kan dan genoeg programmas installeren en je hoeft je niet druk te maken om ruimte tekort.
Externe hdd's kunnen natuurlijk wel, maar realiseer je wel dat deze vaak slomer zijn en je die altijd mee moet nemen.
Poster: kobuz
Ik draai op een Macbook Pro 13' 2.4 ghz Core 2 Duo met 4 gb geheugen en dat gaat perfect
Poster: bambamstudio
hier een 15' 2.8 ghz met 8 Gb geheugen, gaat ook perfect
Poster: jeffrey412
Als ik dan een laptop van 2.2/2,3 Ghz koop, met 3GB geheugen, heb ik hier dan genoeg aan ? (Ik was van plan om mijn externe hardeschijf te gebruiken hiervoor) dus dan neem ik aan dat de hardeschijf in de MBP niet denderend goed hoeft te zijn?
Poster: Larsz
Externe hdd's kunnen natuurlijk wel, maar realiseer je wel dat deze vaak slomer zijn en je die altijd mee moet nemen.
Poster: niiicola
Als je niet genoeg geld hebt. Ik heb een oude HP zd8000 hier staan waar Traktor Pro 2 nog vlekkeloos op draait.. Een macbook is dus niet meteen nodig.
Poster: Dolivieira
Gaat bij mij gewoon goed. want ik hoef en wil mijn muziek niet op mijn Laptop hebben staan.
Poster: djcanta
Voor Macbooks kan je dan beter kiezen op een externe HD op Firewire800.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.