Poster: Twello
leuk ding jammer dat ze hem op new-line niet meer verkopen...
Poster: Lungo
mij lijkt het ook een handig apparaatje maar sluit je die nou aan op je mengpaneel of op je versterker
ik had in de winkel geinformeerd naar een mp3 speler waar je mee kunt opnemen maar die moest op je versterker aangesloten worden.
ik heb geen output op mijn versterker dus dat wordt een beetje moeilijk.
op mijn behringer djx700 zit wel een output dus voordat ik de i-key aanschaf moet ik wel zeker weten dat hij op een mengpaneel aangesloten kan worden dus vandaar...
Poster: Wout-r
Ik zag net trouwens dat er ook een software-update voor de iKey is...
De plus heeft toch alleen een ander kleurtje en een paar aansluitingen meer?
Poster: Jorriter zit op die basisversie al een lampje dat aangeeft of je ingang te hard staat(clipt), of dat ie juist te zacht staat...ik heb al zat vu-meters op me mixert zitten...
Wat die plus als grote voordeel heeft, is de vu meter... lijkt me toch wel redelijk handig. Ondanks dat je nooit problemen zal hebben met goed gain-gedrag, is het toch altijd handig erbij te hebben (dat als je ooit in de fout gaat, dat je het ook ziet).
Poster: barthawk
er zit op die basisversie al een lampje dat aangeeft of je ingang te hard staat(clipt), of dat ie juist te zacht staat...ik heb al zat vu-meters op me mixert zitten...
Met de iKey kun je opnemen in:
- MP3: 128 kbps, 192 kbps en 256 kbps
- WAV
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.