De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Tekhead    posted on 19-10-2011 23:53
Poster: niiicola
Met Pro kan je ook opnemen

met de duo niet dan ? En heb je dan nog andere HW nodig om op te nemen of volstaat software ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 20-10-2011 00:11
Poster: Tekhead
sorry yorick, zit nog tot morgenavond zonder auto, onderdeel is niet binnen

Geen probleem, ben helaas nog niet klaar maar wel erg ver gekomen vandaag.
feestbeest    posted on 20-10-2011 00:11
Ik weet niet of je al een interface hebt tek? Anders volstaat de software gewoon. Maar kun je eens uitleggen hoe je het wilt gaan gebruiken?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
niiicola    posted on 20-10-2011 00:11
met de duo niet dan ? En heb je dan nog andere HW nodig om op te nemen of volstaat software ?

Met Duo heb je geen ingebouwde recorder. Dan moet je idd andere hw/sw aanschaffen
Gewoon.
Tekhead    posted on 20-10-2011 00:18
Audacity voldoende ?
Tekhead    posted on 20-10-2011 00:26
Poster: Yorick
BR>Geen probleem, ben helaas nog niet klaar maar wel erg ver gekomen vandaag.

Dan sta je er beter voor dan ik, want de auto staat nog altijd een uur bij mij vandaan en mijn collega's laten mij plakken.

Poster: feestbeest
Ik weet niet of je al een interface hebt tek? Anders volstaat de software gewoon. Maar kun je eens uitleggen hoe je het wilt gaan gebruiken?

Neen nog I.F., maar wat ik wil ben ik nog niet echt uit, ik wil men 2 TT's gebruiken zowel T.C. als analoog, dus gewoon met 12' en heb een TT CD-speler, Technics SL-DZ die ik ook nog zou willen gebruiken, enkel als CD speler en heb een Denon- DN-X1500 mixer, en dan ook eventueel een controller(tje) voor de software te sturen/gebruiken. Moet niet pers? Traktor zijn.
Poster: niiicola
Met Duo heb je geen ingebouwde recorder. Dan moet je idd andere hw/sw aanschaffen

audacity bvb is genoeg ?
feestbeest    posted on 20-10-2011 01:13
Heb nog wat rond gegoogeld en het lijkt erop dat je met je multicore kabels van traktor zowel t.c. als je normale platen kunt gebruiken. Ik probeer het te schetsen:

`````````------<In Geluids interface uit> ------- Mixer in LINE
TT -------{
```````` ------------------------------------------------- Mixer in Phone

De ` tekens moet je even wegdenken. Dus het is niet zo dat je als je je t.c. systeem aangesloten hebt dat je geen normaal vinly meer kan draaien zonder stekkers te wisselen. Alleen je phone/line knopje even omgooien.
Als ik het ook zelf goed begrepen heb

Audacity of Logic, Ableton. Maakt niet veel uit, zolang je in het progamma maar kan opnemen.
Ik zou dan serieus kijken naar een traktor duo pakketje. Kan je 2 bronnen t.c. laten draaien en kan je opnemen via bijv. audacity.

Mocht er iets niet kloppen in mijn post graag even melden want dan verander ik want ik heb niet zelf ervaring met t.c. systemen!
Tekhead    posted on 20-10-2011 01:23
thx, misschien nog iemand iets aan toe te voegen ?
Yorick    posted on 20-10-2011 09:45
Traktor gebruikt twee kanalen voor elke deck als je het tijdcode draait.
kanaal 1 tijdcode
kanaal 2 normaal
kanaal 3 normaal
kanaal 4 tijdcode
Als voor beeld. je moet dus hoe dan ook switchen tussen line en phone of kanaal 1 of 2.
Maar ik draai alleen maar met tijdcode dus gebruik de multi kabels niet mij mij is het dan gewoon
tijdcode -> hardware -> mixer. bespaart kanalen en tijdcode is een vrij stabiel systeem vind ik.
er mogen geen krassen of andere dingen op het tijdcode cd/vinyl bevinden daardoor kan hij zijn punt verliezen of blijven haperen.
User edit by Yorick on 20-10-2011 @ 09:54:50 (100%)
BennoRevelli    posted on 20-10-2011 10:29
Nog mensen aanwezig op ADE vandaag en morgen? Ik wel! ik ben sowieso te vinden op de playground en wat feesten in de buurt! misschien kom ik daar nog wat DJResourcers tegen!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Sandr    posted on 20-10-2011 12:21
waar gaat hij dan open, in goes of ergens anders ?

wat is eigenlijk het verschil tussen Traktor Scratch Duo 2 ?en Scratch Pro 2 ? iemand een verklaring

In Goes ja, en voor de verschillen tussen beide traktors kan je het best even de comparison chart op de Native Instruments erbij pakken, daar staat heel helder omschreven wat de verschillen zijn....
Play that funky music white boy....
Tekhead    posted on 20-10-2011 13:16
thanx jongens
DjVictorF    posted on 20-10-2011 17:25
Gister naar de 'Revealed Party' van Hardwell geweest in Club Home met vrienden. Echt GE-WEL-DIG!
Voor maar 10 euro een kaartje met een zieke line-up bestaande uit: Hardwell, Nicky Romero, Angger Dimas, Firebeatz, JoeySuki, Jordy Lishious en Funcadelic.
Hier een filmpje dat ik heb gemaakt van een nieuwe ongereleasede plaat van Hardwell!
Voorderest 2 hardwell shirt's gescoord, een promo cd van Angger Dimas gekregen en een praatje gemaakt met JoeySuki en Jordy Lishious!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 20-10-2011 18:52
Poster: DjVictorF
Gister naar de 'Revealed Party' van Hardwell geweest in Club Home met vrienden. Echt GE-WEL-DIG!
Voor maar 10 euro een kaartje met een zieke line-up bestaande uit: Hardwell, Nicky Romero, Angger Dimas, Firebeatz, JoeySuki, Jordy Lishious en Funcadelic.
Hier een filmpje dat ik heb gemaakt van een nieuwe ongereleasede plaat van Hardwell!
Voorderest 2 hardwell shirt's gescoord, een promo cd van Angger Dimas gekregen en een praatje gemaakt met JoeySuki en Jordy Lishious!

Was echt een hele dikke avond.?
User edit by Roov on 20-10-2011 @ 18:52:39 (1%)
Dolivieira    posted on 20-10-2011 19:13
Poster: Beatunite
Nog mensen aanwezig op ADE vandaag en morgen? Ik wel! ik ben sowieso te vinden op de playground en wat feesten in de buurt! misschien kom ik daar nog wat DJResourcers tegen!

Ben vannacht in paradiso . Laurent garnier.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Henri_D    posted on 20-10-2011 19:25
Hier eigenlijk mensen die naar I Love Techno 2011 gaan?

Veel plezier doliveira!
Tekhead    posted on 20-10-2011 20:04
Poster: Henri_D
Hier eigenlijk mensen die naar I Love Techno 2011 gaan?

Veel plezier doliveira!

ikke natuurlijk, zoals elk jaar
Henri_D    posted on 20-10-2011 20:33
Zal er (als er niets meer tussenkomt) dit jaar ook te vinden zijn Winking my eye. Enige niet te missen tips behalve de overbekende headliners? Was daarnet eens aan het scrollen tussen de line-up...
Tekhead    posted on 20-10-2011 21:12
the subs, is wel de moeite, maar vind ik niet echt techno, had zelf graag wat Hard techno gehad.
dj-zero    posted on 20-10-2011 21:32
GVD!!!! Net mn hele iphone scherm naar de klote!!!:S:S
Iemand enige ervaring met dit te repareren? waar kan ik het goedkoopst dit laten doen?
ik denk dat ik niet zon verzekering erop heb tegen beschadiging,,, ik neem aan dat garantie ook geen zin heeft in dit geval?(of kan dit me wel de reparatiekosten besparen?)
HELP!!!!!Confused:P
Tekhead    posted on 20-10-2011 21:45
googlen, er zijn reparateurs genoeg
Dyno    posted on 20-10-2011 21:49
Poster: Beatunite

Ik ben er zaterdag.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Basrose    posted on 20-10-2011 21:53
Morgen ben ik op Armada night in de passenger terminal. Nog andere mensen aanwezig?
Basrose    posted on 20-10-2011 21:53
Morgen ben ik op Armada night in de passenger terminal. Nog andere mensen aanwezig?
User edit by Basrose on 20-10-2011 @ 21:53:39 (2%)
feestbeest    posted on 20-10-2011 22:33
Net terug van draaien in American today, moet wel ff wat meer rustige house branden voor zaterdag. kwam nu met 3 uur net uit!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

175 Users online: 7 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 16.234
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.271.299