Poster: niiicola
Met Pro kan je ook opnemen
Poster: Tekhead
sorry yorick, zit nog tot morgenavond zonder auto, onderdeel is niet binnen
met de duo niet dan ? En heb je dan nog andere HW nodig om op te nemen of volstaat software ?
Poster: Yorick
BR>Geen probleem, ben helaas nog niet klaar maar wel erg ver gekomen vandaag.
Poster: feestbeest
Ik weet niet of je al een interface hebt tek? Anders volstaat de software gewoon. Maar kun je eens uitleggen hoe je het wilt gaan gebruiken?
Poster: niiicola
Met Duo heb je geen ingebouwde recorder. Dan moet je idd andere hw/sw aanschaffen
waar gaat hij dan open, in goes of ergens anders ?
wat is eigenlijk het verschil tussen Traktor Scratch Duo 2 ?en Scratch Pro 2 ? iemand een verklaring
Poster: DjVictorF
Gister naar de 'Revealed Party' van Hardwell geweest in Club Home met vrienden. Echt GE-WEL-DIG!
Voor maar 10 euro een kaartje met een zieke line-up bestaande uit: Hardwell, Nicky Romero, Angger Dimas, Firebeatz, JoeySuki, Jordy Lishious en Funcadelic.
Hier een filmpje dat ik heb gemaakt van een nieuwe ongereleasede plaat van Hardwell!
Voorderest 2 hardwell shirt's gescoord, een promo cd van Angger Dimas gekregen en een praatje gemaakt met JoeySuki en Jordy Lishious!
Poster: Beatunite
Nog mensen aanwezig op ADE vandaag en morgen? Ik wel! ik ben sowieso te vinden op de playground en wat feesten in de buurt! misschien kom ik daar nog wat DJResourcers tegen!
Poster: Henri_D
Hier eigenlijk mensen die naar I Love Techno 2011 gaan?
Veel plezier doliveira!
Poster: Beatunite
Nog mensen aanwezig op ADE vandaag en morgen? Ik wel! ik ben sowieso te vinden op de playground en wat feesten in de buurt! misschien kom ik daar nog wat DJResourcers tegen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.