Set opnemen > REC out
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BoyBonker    posted on 14-09-2011 16:34
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje over het opnemen van een set uit mijn DJM-800.
Ik heb sindskort mijn Blackberry 9900 binnen, en wil daar is een set mee opnemen.

Nu wil ik graag mijn geluid rechtstreeks uit mijn mengpaneel mijn telefoon in hebben en dus niet met de crappy microphone van me blackberry het gekuid opnemen, nu weet ik iemand die dat altijd doet met z'n i-phone en die liet me deze link zien, alleen speciaal voor i-phone: http://www.kvconnection.com/product-p/km-iphone-mic.htm.

Zou iemand dus weten wat voor kabel of ding ik nodig heb om vanuit mijn mengpaneel rechtstreeks mijn geluid de telenfoon in te krijgen. (of dat wel mogelijk is dus?)

Ik hoor graag van jullie!

Gr. Boy.

What do you think about Set opnemen > REC out ??

Vote :   

venzi    posted on 14-09-2011 17:49
niet mogenlijk denk ik zo,
?
microfoon is z'n klein gaatje ergens, en volgens mij is de enige ingang de telefoon oplader? rest allemaal uitgangen...
heb zelf de 9780, daar kan het niet bij iig:P
Pur-D    posted on 14-09-2011 21:31
Waarom neem je niet gewoon met je pc op? Een tulp-3,5mmjack kabeltje tussen je rec-out en je line-in, programmatje downloaden en klaar. Kun je hem nog editten ook!
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Chavizz1991    posted on 14-09-2011 21:58
Poster: Pur-D
Waarom neem je niet gewoon met je pc op? Een tulp-3,5mmjack kabeltje tussen je rec-out en je line-in, programmatje downloaden en klaar. Kun je hem nog editten ook!

Yorick    posted on 15-09-2011 08:40
Niet mogelijk, Gewoon via pc doen of andere opnamenappratuur.
Waarom via een BB? Ding is voor pingen met sletjes en bellen..
haha
BoyBonker    posted on 15-09-2011 09:11
Voor de duidelijkheid ik wil graag mijn set opnemen doormiddel van FILMEN+rechtstreeks geluid in m'n pocket!

Maar denk dus dat dat niets word. (er moet toch een oplossing zijn ?;p)

Iedergeval bedankt voor jullie reacties! @ Yorick: pingen met sletjes...k bel bijna nooit Winking my eye hehe!

Grt. Boy.
Gidi    posted on 15-09-2011 09:15
koop een webcam en reccord met je pc.. zo simpel als de hamburgers van mora
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Yorick    posted on 15-09-2011 11:50
Poster: BoyBonker
Voor de duidelijkheid ik wil graag mijn set opnemen doormiddel van FILMEN+rechtstreeks geluid in m'n pocket!

Maar denk dus dat dat niets word. (er moet toch een oplossing zijn ?;p)

Iedergeval bedankt voor jullie reacties! @ Yorick: pingen met sletjes...k bel bijna nooit Winking my eye hehe!

Grt. Boy.

Doe je toch wat fout..?
Koop anders zoals hier boven word vermeld een webcam en dan met je pc opnemenHappy, laughing
venzi    posted on 15-09-2011 16:26
ik bel altijd met sletjes en ping met vrienden (y)

This is an old Topic

No new postings for 4.999 days.
 Post CommentThat would be 166.6 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 19 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 14.795
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.055.952