Poster: mrmagix
Goed punt van winfakt. Als je van een set komt dat nooit digitaal heeft gestaan en je zou nu van de ?ne op de andere dag overschakelen, zal het verschil akelig beklemmend worden. Met de 850's kan je dan nog even overschakelen op cd etc, zodat je rustig alle facetten van het digitale kan leren kennen.
Ben ik ook mee bezig en vind het leuker zo dan in 1 keer al het 'analoge' te laten vallen.
Poster: Sandr
Timecode is alweer bijna achterhaalt... Met een CDJ 2000 kan je beter via HID draaien en ook de cd is op zijn retour aan het gaan.? Koop je een traktor tijdcode pakket dan betaal je veel voor een geluidskaart.
:
De combinatie DN MC 6000 met cd spelers zie ik niet echt gebeuren, je krijgt een voorkeur voor of je Midi controller of je cd spelers en zal dus 1 van de 2 niet tot nauwelijks gaan gebruiken.
:
Met een S4 kan je ook 4 decks tegelijk draaien en die communiceren ook nog eens met elkaar wat je creativiteit ten goede komt...
Poster: djroy16
Alvast iedereen bedankt voor jullie reacties.
Komt er in de toekomst ook de mogelijkheid om met de cdj900 HID te draaien? ( de CDJ2000 is gewoon te duur! )
Poster: DaDragon
Wat is het verschil of je nu een usb laad of een cd erin doet?
Bij de CDJ 900 kan je alles. Zowel digital als non-digital.
Ik vind het persoonlijk zonde van het geld om eerst 850s aan te schaffen en dan uiteindelijk toch de 900 kopen.
Beter is om gelijk de 900 te kopen waar je alles mee kan doen. Daar kan je analoog als digitaal mee draaien en ook nog eens via de midi via de pc of laptop :D
Je blijft binnen je budget.
Poster: Tekhead
De denon ook, en is ook nog een 4 kanaals/8 bronnen standalone digitale mixer met ingebouwde geluidskaart en MIDI
Mijn gedacht is, dat je nog creatiever kan zijn met de Denon.
Poster: djroy16
Alvast iedereen bedankt voor jullie reacties.
Persoonlijk vind ik de S4 geen mooie mixer / controller. ( Zeker als ik hem met de Denon vergelijk, zo goed als dezelfde opties alleen minder kosten )
Komt er in de toekomst ook de mogelijkheid om met de cdj900 HID te draaien? ( de CDJ2000 is gewoon te duur!
Als je een MC 6000 koopt heb je een X1 niet echt nodig. Je krijgt op dit moment inderdaad Traktor Pro er gratis bij maar de X1 moet je nog steeds betalen...
Poster: Vinnyo
Met de CDJ 850 kun je ook via de pc draaien, met bijvoorbeeld Traktor.
Vergeet niet dat je bij de Denon een Traktor LE krijgt die je dus nog zal moeten upgraden naar een volle Traktor om met 4 decks te kunnen draaien. Dit kost je zo'n ? 125 euro.
:
Maar die Denon is ook absoluut een goede keuze, degelijk gebouwd, veel opties en ook als mixer te gebruiken. Ik persoonlijk denk dat je toch of/of gaat gebruiken en niet en/en als je daarbij ook nog 2 cd spelers aansluit.
Poster: Toppertje
Ik werk sinds 3 weken op cdj2000's, en inderdaad stap voor stap gebruik ik steeds meer usb.
Ik ben allrounder, dus de indeling van je cdmap probeer je zo duidelijk mogelijk in te delen op een usb.
Cdj900's zijn inderdaad ook leuke spelers, ik vind deze twee perfect, want alles is mogelijk en naar mijn mening zijn deze af. (Ik weet dat er bugs zijn, maar in vergelijking met andere merken vind ik het heel conforttabel)
Ik zou geen Denon nemen omdat de cdj1000 layout universeel is, in het club en verhuur cerquit zie je niet anders.?
En waarom een laptop, waneer je 2 sticks op zak kan nemen.