bij mijn hp, de hdj 500 was er een stukje metaal (waar pioneer opstaat) aan het loskomen, dus ik had er een druppeltje bisonlijm tussengedaan. nu ben ik weer zo dom geweest om met mijn lijmvingers het bovenste gedeelte van de hp vast te pakken (dat soort rubberre deel naast het midden). hier zitten nu allemaal vlekjes, en het lijkt net of er rubbere stukjes wegzijn. of dit zo is weet ik niet, maar ALS het rijmrestjes zijn, hoe kan ik die dat het best verwijderen? naderhand vind ik het niet zo'n slimme actie van mezelf, maarja.... iemand tips?
The beats are still banging :)
What do you think about hoe lijmvlekken los te krijgen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@ tek-zotic: als je nog geinterreseerd bent kun je nog een bod doen boven de 30,- exclusief verzending, want ik denk dat de hp anders naar mrmagix toegaat
No new postings for 4.812 days. Post CommentThat would be 160.4 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.