[GZ] MacBook geschikt voor Torq / Traktor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

V-Ray    posted on 03-09-2011 00:12
Titel
MacBook
Staat
Gebruikt
Prijs
Rond de 500 euro.
Transport
Ophalen na testen
Beschrijving
Ik zoek voor een beginnend digitale dj een gebruikte Macbook om stabiel Torq en/of Traktor op te kunnen draaien. Mocht iemand een gebruikte Macbook hebben liggen die goed werkt, dan hoor ik het graag.
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!

What do you think about [GZ] MacBook geschikt voor Torq / Traktor ??

Vote :   

Dennis1981    posted on 03-09-2011 09:37
Wat leuk dat je Torq noemt, beetje ondergewaardeerd programma maar versie 2 is echt super relaxed...
Ik heb zelf torq draaien op een windowslaptop, gaat prima, zowel met de timecode cd's als de platen...

Succes met je zoektocht.
Aziaat    posted on 03-09-2011 15:10
Heel waarschijnlijk komt het er niet meteen: maar ik zou mijn macbook pro afhandig willen maken...
Software-matig gezien helemaal perfect inorde. Maar er zijn wel wat dingen gebeurd waardoor scherm niet koosjer is, de onderste hoeken zijn 'los' maar dit heeft geen invloed op het scherm zelf nog op de prestaties.

Mijn gedacht: ik koop de nieuwe macbook pro (kan tot paar weken duren...) en verkoop deze aan iemand die gewoon een werkende macbook nodig heeft.

Again: het hangt ervan af wanneer ze een nieuwe update uitbrengen van de pro...
Tekhead    posted on 04-09-2011 08:35
De recente update is nog maar enkele maanden uit van de MBP
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Aziaat    posted on 04-09-2011 09:03
Ze dateren van een 6,7-tal maand idd, maar Apple kennende gaan ze niet te lang meer wachten...
Was een tijd geweest waarin ze na 8maand al met een update kwamen. Ik ben dan ook geduldig genoeg om te wachten tot het nodig is Happy, laughing Ik kan nog mooi verder hoor met mijn huidig model, maar sowieso is het tijd voor verandering. 't Is het eerste model van de unibody-behuizing.?
Kon het maar laten weten eh Happy, laughing
Yorick    posted on 04-09-2011 13:52
www.tweedehandsmac.nl goede en betrouwbare '' marktplaats '' voor als je een Apple product zoekt.
Veel mensen die ik ken hebben hier positive ervaring mee.
Sebasz    posted on 04-09-2011 14:43
Poster: Aziaat
Again: het hangt ervan af wanneer ze een nieuwe update uitbrengen van de pro...
 Wat dacht je van over 8 of 9 maanden ofzo
Aziaat    posted on 04-09-2011 15:04
Het duurde nooit langer dan een jaar Winking my eye we zijn al halfweg...
Sebasz    posted on 04-09-2011 20:49
Poster: Aziaat
Het duurde nooit langer dan een jaar Winking my eye we zijn al halfweg...

Nou nog niet eens halferwege. die dingen zijn in mei toch vernieuwd ofzo? Maar dan nog als je een half jaar gaat wachten kun je net zo goed anderhalf jaar of 2 jaar weachten.... zo blijf je aan de gang..
Aziaat    posted on 04-09-2011 21:14
Ik dacht van februari toch? Soit :p
Feit is dat mijn huidge model het nog perfect doet.
Het jammerlijke natuurlijk is dat ik constant moet opletten wat ik met het scherm doe, dat de batterijduur ook al verminderd is tov het begin en dat hij gewoonweg verouderd geraakt.
M??r hij is nog bruikbaar voor een paar maanden (op z'n minst). Het is gewoon een doel die ik voor ogen heb: het volgende model. Ik koop niet graag iets dat ik niet meteen nodig heb en als het dan zover is, dan zou het zo lang mogelijk moeten meegaan. Happy, laughing

edit: gevonden! linkje waarop staat hoelang het nog (theoretisch) zou moeten duren voor het volgend model.
Vandaag 192 dagen blijkbaar,?kortste was 231 en langste was 317.
(Theoretisch) Nog maximum 125dagen, is ? 4 maand dus.

Handig dat ze dit bijhouden blijkt zo :D
User edit by Aziaat on 04-09-2011 @ 21:20:13 (52%)
Tekhead    posted on 04-09-2011 22:30
Ik heb een aanbod gekregen voor onderstaande? MBP over te nemen, wat zou ik hiervoor als eerlijke prijs mogen betalen ? Hij is optisch en werkend in perfecte staat.

15' midden 2008 (MacbookPro 4.1)
2.5 GHz (T9300) processor with 6 MB on-chip L2 cache
250 GB serial ATA, 5,400-rpm harde schijf
2GB ram geheugen
Nvidia Geforce 8600M GT
qwertz toetsenbord + Apple bluetooth magic mouse

Adapter DVI-VGA - Magsafe oplader - Installatie-CDs - Doos
Lijst software:
Adobe CS5 Master Collection?- Aperture -?Final Cut Pro -?Logic Studio?-?Office for mac?- Ilife

?
?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.948 days.
 Post CommentThat would be 164.9 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

171 Users online: 9 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 23.433
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.319.129