beats by dr dre tour
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vivarov    posted on 01-09-2011 20:55
Beste,

2 weken na het aanschaffen van dit product ging het rechter oortje kapot (hoe dit komt idn?)
Ik heb ze terug gebracht en heb netjes nieuwe gekregen nu na 4 weken zijn ze weer kapot maar nu het rechter oortje? !

Ik heb geen flauw idee hoe dit komt aangezien ik er altijd zuinig mee ben

iemand een idee hoe dit komt of wat doe ik fout??

Mvg

What do you think about beats by dr dre tour ??

Vote :   

Lomme_    posted on 01-09-2011 21:11
Hoe het komt: De build quality van Dr. Dre is niks, maar dan ook niks waard. Niks aan te doen, koop zo'n dingen gewoon niet Winking my eye
Henri_D    posted on 01-09-2011 21:27
Gewoon blijven mee terug gaan tot je geld terug krijgt of ander HP voor zelfde bedrag Winking my eye. Dit zijn gewoon geen geschikte HP's voor te draaien.
D-From-Dutch    posted on 02-09-2011 00:25
dre's zijn voor het geld zoizo geen geweldige hoofdtelefoons en/of oordopjes
music is a religion
main    posted on 02-09-2011 00:44
heb er 6 paar doorheen gesleten, lag aan het stekkertje, design fout... de turbines daarentegen die ik nu heb zijn niet kapot te krijgen!
main    posted on 02-09-2011 00:52
Poster: D-From-Dutch
dre's zijn voor het geld zoizo geen geweldige hoofdtelefoons en/of oordopjes

waarop baseer je dat? de enige inbreng die dr dre heeft is zn naam, daarnaast is het product van monster beats (beter bekend als monster cable). en ik kan je vertellen dat alle high standard kabeltjes allemaal van monster cable komen.. of ze goed klinken? ik vind van wel, maar da's mijn persoonlijke mening uiteraard.

de bouwkwaliteit is bizar goed van de monster beats, het enige probleem is het plugje, een pure design fout. door het platte kabeltje scheurt deze namelijk gemakkelijk wanneer die zijwaarts bewogen word. (denk maar aan zure matjes, recht buigen kan prima, maar zijwaarts...)

daarom kan ik iedereen w?l de monster turbines aanraden, gezien deze een normaal gevormd (verdikt) kabeltje hebben. het enige verschil in weergave tussen de turbines en de beats is dat de beats meer bass gericht zijn en de turbines meer mid/high gericht.
D-From-Dutch    posted on 02-09-2011 08:58
Poster: main
waarop baseer je dat? de enige inbreng die dr dre heeft is zn naam, daarnaast is het product van monster beats (beter bekend als monster cable). en ik kan je vertellen dat alle high standard kabeltjes allemaal van monster cable komen.. of ze goed klinken? ik vind van wel, maar da's mijn persoonlijke mening uiteraard.

de bouwkwaliteit is bizar goed van de monster beats, het enige probleem is het plugje, een pure design fout. door het platte kabeltje scheurt deze namelijk gemakkelijk wanneer die zijwaarts bewogen word. (denk maar aan zure matjes, recht buigen kan prima, maar zijwaarts...)

daarom kan ik iedereen w?l de monster turbines aanraden, gezien deze een normaal gevormd (verdikt) kabeltje hebben. het enige verschil in weergave tussen de turbines en de beats is dat de beats meer bass gericht zijn en de turbines meer mid/high gericht.

ik verkoop monster producten op mijn werk, de kabels zijn goed andere oordoppen zoals de turbine zijn goed maar de dre's vind ik tegenvallen ivm andere hoofdtelefoons uit dezelfde prijs klasse.
en ik vind wel een groter verschil tussen turbines en beats, de beats heeft een wat vlakkere weergaven maar dit vind ik nogal menings gevoelig dus ga ik er niet verder op in.
maar de turbines heeft ook geen geweldige kabel niet veel beter dan die van dre.
volgende punt je wild niet weten hoe veel dre's er terug komen omdat een van de oorschelpen loslaat.

grzCool

music is a religion
main    posted on 02-09-2011 09:02
Da's zeker waar! Met de beats hebben ze gewoon een design fout.. erg jammer, want ik vind ze persoonlijk goed klinken
thedutchie    posted on 02-09-2011 10:17
Er bestaan twee soorten beats tour.
Je hebt ze met een L plug en een rechte plug. De nieuwere varianten hebben zo'n L plug.
Verder schijnt de kabel nog verbeterd te zijn.

Een vriend van mij heeft ze al 2 jaar en nooit problemen mee gehad. Hij heeft ze met een rechte plug.
main    posted on 02-09-2011 11:01
mn broer heeft ook nog de oude plug, en ook nooit problemen. denk dat een paar mensen gewoon erg veel geluk hebben gehad..
thomassmith    posted on 02-09-2011 12:16
over welke beats hebben wij het hier. want kan wel vertellen dat heel wat vrienden van mij de pro hebben en dat ding is echt wel puik.
Vivarov    posted on 02-09-2011 16:15
Ik heb vandaag de winkel opgebeld net op de post gedaan?
Waarschijnlijk mag ik een ander merk uitkiezen iemand een idee?
D-From-Dutch    posted on 02-09-2011 16:38
tis waar je van houd zelf vind ik bose wel lekker klinken en ook?klipsch als iets wil met minder bass
music is a religion
Lucalicious    posted on 02-09-2011 17:49
ik heb ze ook, geluid vind ik echt heel relaxt! maar ik zou ze idd niet gebruiken voor het draaien oid :p
Laidback    posted on 02-09-2011 18:33
Ik heb ook een Pro, en met het ALU frame mag je minimaal een vrachtwagen eroverheen laten rijden wil je em slopen...

maargoed, laten we het niet over de prijs hebben..

De lager geprijsde Beats by dre zijn kwa geluidskwali Super, maar de bouwkwaliteit laat het vaak afweten...
je moet ergens op bezuinigen denk ik...

wil je goede In ears voor je MP3, koop dan een setje UE (ULTIMATE EARS) 600VI . ben er al heel lang verlieft op, waanzinnige kwali!
User edit by Laidback on 02-09-2011 @ 18:35:04 (40%)
Jayro    posted on 02-09-2011 22:11
zou zeker voor bose gaan als je kan kiezen, is top kwaliteit
main    posted on 02-09-2011 22:16
uiteindelijk is de weergave/sound persoonlijk, en dus de doorslaggevende factor. als we het over bouwkwaliteit gaan hebben zijn er genoeg alternatieven van monster beats die weldegelijk voldoen aan de standaard. (dan niet daarboven uitstijgen)
Dj_Fantasy    posted on 03-09-2011 02:51
Poster: Jayro
zou zeker voor bose gaan als je kan kiezen, is top kwaliteit

Laat je oren dan toch maar eens uitspuiten dan!

Ik heb mijn setje boses onderaan de kast liggen.
Ik gebruik nu een setje A&H Xone! Zowel om te draaien, als tijdens het karten!
dj2dj.nl
D-From-Dutch    posted on 03-09-2011 10:16
Poster: Dj_Fantasy
Laat je oren dan toch maar eens uitspuiten dan!

Ik heb mijn setje boses onderaan de kast liggen.
Ik gebruik nu een setje A&H Xone! Zowel om te draaien, als tijdens het karten!

iedereen heeft tog een andere voorkeur, daarom moet je nooit afgaan op de consumenten gids voor oordoppen en hoofdtelefoons.
music is a religion

This is an old Topic

No new postings for 4.881 days.
 Post CommentThat would be 162.7 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

206 Users online: 12 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 36.181
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.530.812