Hello, de laatste tijd merk ik op, dat dat blokje op je arm waar de naald op zit, extreem dicht bij mijn vinyl komt. Probleem is dat ik mijn tt's al een tijdje heb en nog nooit de naalden heb moeten vervangen, dus ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen, nieuwe naalden kopen? En btw, die naalden is dat allemaal hetzelfde? Of is dat per model ofzoiets? :s
Kheb al meerdere keren aan mijn gewichtjes gezeten zodat de arm ietste hoger komt, maar een paar dagen later is hij weer gezakt...
What do you think about Vraagje in verband met naalden. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Zuur Hoe oud zijn de naalden? Klinkt de naald ook anders dan in het begin? Grote kans dat de naald versleten is (dat is niet goed voor je Vinyl)
Naald gaat bij redelijk gebruik toch wel een jaar mee.
Pff doe mij die naalden ook zeg als ze een jaar mee gaan met redelijk gebruik. Een beetje naald moet je toch wel om de 4 a 5 maanden vervangen als je redelijk mee draait
Ja simpel gezegt is dat welke kant je naald op gaat als deze overslaat dus een soort van zijwaardse druk zou ik haast zeggen. Misschien dat iemand hier een exacte uitleg over heeft, maar dat is het ongeveer
@EclipX en BasRose En eigenlijk spreekt men niet over antie SKIN maar over====>SKATE
This is an old Topic
No new postings for 6.476 days. Post CommentThat would be 215.9 months or a whopping 17.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.