ik vroeg me af wie welke geluidskaart heeft, waarom en welke het meest word gebruikt dus vandaar. ik heb zelf een : Focusrite saffire 6 usb. want voor een niet al te groot budet heb ik eindelijk een goede latency wat ik voornaamelijk gebruik om me keyboard te bespelen.?
grz
music is a religion
What do you think about welke geluidskaart heb jij? ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja ik gebruik ze helaas allebei. Anders had ik hem wel te koop gezet. Wil nog een audio10 gaan kopen en dan gebruik ik de audio8DJ voor produceren. En die audio4 gaat dan naar een maat van me waar ik veel mee producer.
srry dat ik een beetje off topic ga, maar ik ben van plan een?Mackie ProFX12 te kopen, maar ergens in een review schreef iemand dat hij de mackie niet helemaal zag zitten door de 2X2 usb audio interface. Maar wat is die 2X2 usb nu precies ?
Ik heb een NI USB2DJ, welke voornamelijk gebruik om lekker muziek te luisteren en af en toe wat ableton.?
Zit er verder wel eens over te denken om een een kaart te kopen met gebalanceerde uitgangen, maar vraag me af of dat zin in heeft bij een kabellengte van <5m??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.