Technics flightcases
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aziaat    posted on 17-08-2011 23:29
Beste djrleden,

heb nu een 3-tal maanden mijn technics thuis staan.
Maar omdat ik nu op kot zit wegens herexamens en deze moeilijk te verplaatsen zijn wou ik flightcases kopen.
Nu heb je nogal wat keuze: van hele dure naar hele goedkope.
Mijn oog is gevallen op dit model van American Audio.
Op een bepaalde webshop voor een lage prijs van 55euro te verkrijgen dus HEEL interessant in mijn ogen.
Het is de bedoeling dat ik zo mijn draaitafels makkelijk kan verplaatsen, maar niet dagelijks.
Eerder 1x per week tot niet.
Iemand ervaring hiermee?

Hartelijk dank!

What do you think about Technics flightcases ??

Vote :   

DJ_OB    posted on 17-08-2011 23:50
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je ze niet al te vaak verplaatst lijkt het mij dat zoiets prima volstaat. Gewoon voorzichtig blijven doen met je gear en ze komen heus wel heel over in deze flightcase Winking my eye
venzi    posted on 17-08-2011 23:54
zien er degenlijk uit toch?Happy, laughing ik zeg doen:D
Aziaat    posted on 18-08-2011 07:18
Wel ja, wou gewoon een bevestiging van een paar leden :p
Impulsieve aankopen proberen te vermijden eh.
Zal ze vndaag dus bestellen!
mrmagix    posted on 18-08-2011 09:43
Een heel groot deel van de prijs zit toch in de afwerking van het product en de naam dat er erop staat. De gebruikte materiaal zijn vaak hetzelfde, enkel de kunnen soms de dikte's van de profielen verschillen. Dat maakt de case steviger, maar wel zwaarder.

En altijd bedenken dat je heilige technics in die case zit, dan ga je er nooit iets mee voor hebben en gaat de case lang meegaan Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Aziaat    posted on 18-08-2011 13:20
Wat me vooral aantrekt in dit model is de afwerking met bolhoeken en rechthoekig design.
Het model van 30euro was ook een optie maar hadden iets teveel mee van een koffer (afgeronde hoeken) dan flightcase.