Traktor kontrol s4 nu kopen of wachten ? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Effix    posted on 14-08-2011 00:22
Hey hey,
long time no see djr !!

Maar ik zit met een dilemma. ik heb voor het moment een 300 tal euro in mijn spaarpot. En ik heb afgelopen week met de baas van een groothandel in native instruments gesproken hij zei me dat als ik nieuw materiaal ging kopen ik best een traktor s4 kontrol kocht omdat je daarmee echt waar voor je geld krijgt( ook gratis traktor pro 2 incl. ) en het is makkelijk te bedienen. Ik ben dus ook vanplan dit te doen.

Maar nu is mijn vraag: Ik heb een vaste computer thuis, zou ik nu die traktor s4 kontrol kopen ( voor de helft van de prijs bij groothandel ) of zou ik eerst nog sparen zodat ik er een laptop kan bijkopen zodat het direct makkelijk te transporteren is.

Om een idee te geven ik draai max 2-3 keer per maand op locatie. meestal in het jeugdhuis of bij mensen thuis. denken jullie dat het haalbaar is om het dus de komende (2tal ) jaren ( denk ik ) met die vaste computer te doen. en als ik dan echt de pc nodig heb dan neem ik mijn? vaste pc mee. Is dit te doen ?

Zodat ik ondertussen voor mijn mac kan sparen, eens ik die heb zet ik de software daar op en kan ik overal naartoe ( al dan niet met de kontroller, enkel mijn laptop indien er een traktor comp. booth staat )

Graag tips en advies !
Djm-350 commin' !!

What do you think about Traktor kontrol s4 nu kopen of wachten ? ??

Vote :   

Effix    posted on 15-08-2011 23:00
ik vrees ervoor, dat ALS er zo 1tje in de 1000000000000 zou zijn da die laptop niet recent genoeg is waardoor de software niet goed zal draaien.

Vraagje, ik heb hier een ietwat oude HP laptop liggen met windows xp erop ik schat dat hij 8-9 jaar oud is? deze zal het zeker nooit kunnen draaien ?
Djm-350 commin' !!
Tekhead    posted on 15-08-2011 23:47
nieuwe muzieksoftware gaat daar niet meer op werken, is die te traag voor geworden.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Effix    posted on 17-08-2011 11:29
nja, ik vreesde er ook voor, dan is het gewoon de vaste computer tot als ik het geld heb voor een laptop :D
Djm-350 commin' !!
Effix    posted on 17-08-2011 13:29
zal ik ook een review schrijven hierover ? of staat er al eentje van de s4 op djr ? want ik zie er niet direct 1tje ? :D
Djm-350 commin' !!
djcanta    posted on 29-08-2011 13:41
geweldig apparaat die S4.. en toch kijk ik uit naar de S2, ik denk dat dit gaat zorgen voor een heerschappij van Native Instruments onder de controllers.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||

This is an old Topic

No new postings for 4.915 days.
 Post CommentThat would be 163.8 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

101 Users online: 36 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 21.472
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.689.487