wat zouden jullie doen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Benji    posted on 10-01-2006 20:26
Ik ben de laatste paar dagen hard aan het nadenken maar ik kan er niet uit komen..
miss dat jullie kunnen helpen..
ik heb gespaard ma ik twijfel nu wat ik zal kopen
:Reloop RMX-40 DSP
:Denon DN-S1000 1x 
ik heb nu 2 reloop draaitafels en een Gemini 626i wat zouden jullie doen?

Mod edit by W.i.M on 10-01-2006 22:46 (2%)

What do you think about wat zouden jullie doen? ??

Vote :   

Illusion    posted on 10-01-2006 20:31
das ook wel een moeilijke keuze,

De Denon is misschien handig als je er ook cd's wil bij draaien. Maar je hebt al een mengpaneel, en het lijkt me wel een goede.

ik laat deze keuze maar verder open, maar ik zou voor de denon gaan,

succes met kiezen
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Reemz    posted on 10-01-2006 20:35
Persoonlijk zou ik sowieso de Gemini 626I inruilen voor een Reloop RMX-40 DSP. Waarom? Reloop heeft veel soepelere faders, voelt en ziet er ook degelijker uit. Heb namelijk zelf ook de Gemini 626I ingeruilt voor een Reloop mixer en ik kan je verzekerden de killswitches zijn erg handig.

De denon DN-S1000 is een leuke speler waar je veel mee kan doen qua effecten ed. Zie ook de demo filmpjes op http://denondj.com

Kortom ik zou het doen maar let op er zijn nog meer goede mixers in deze prijsklasse.
User edit by Reemz on 10-01-2006 @ 20:38:04 (16%)
greup    posted on 10-01-2006 20:37
eigenlijk vind ik dat je je mengpaneel moet vervangen, En cd-spelers moet aanschaffen.

Maar als ik jou was zou ik Of nu een nieuwe mixer, Of doorsparen en gelijik 2 denons halen.

wat je ook zou kunnen doen, is eens ff gaan kijken op internet of je niet 2* pioneer cdj 100s kunt vinden voor een schappelijke prijs
Mika    posted on 10-01-2006 20:37
tjah.. Heb zelf die Reloop DSP sinds een maand ongeveer, leuk mixertje wel voor dat geld, een stuk beter dan die Gemini in ieder geval.. Maar het is maar wat je wilt.. Ben zelf ook aan het sparen voor 1 of 2 CD-spelers, lijkt me gewoon leuk om ook eens muziek te draaien waarvan ik het het geld niet waard vind om platen van te kopen.. Paar mix-cd's voor vrienden of voor in de auto ofzo, verschillende stijlen.. Denk toch dat je meer hebt aan een CD-speler, dan kun je veel meer varieren in je set, je hebt dan een veel grotere "platenkeuze" (neem aan dat je meer muziek op CD hebt, al dan niet legaal, dan op platen...), en eventueel zelfs zelf gemaakte stukjes muziek (intro bijvoorbeeld) in je set verwerken...
Benji    posted on 10-01-2006 20:49
Thanx iedereen ben nog steeds aan het twijfelen ik heb zoiets van ik weet dat het geen super mixertje is
maar hij doet het goed kraakt niet of zo en om een keertje te spelen met cd's lijkt me wel grappig... 

Illusion    posted on 10-01-2006 20:49
@ greup.

Hij draait op vinyl en ik denk niet dat hij z'n draaitafels om wil wisselen voor cd-spelers,

en @ Phenix, t'is inderdaad een leuke speler qua effecten.

HannuZ    posted on 10-01-2006 20:51
die reloop kopen, je gemini verkopen en een denon erbij halen

(zou ik doen)
Benji    posted on 10-01-2006 21:15
Ik denk dat ik er uit ben.. ga voor de Denon denk ik en wacht ff met en mixer totdat de Synq smx-2
en dan kijken of die Synq beter is dan de Reloop..

Mount    posted on 10-01-2006 21:21
Dat de Synq beter wordt dan de Reloop mag ik hopen Winking my eye
anders doe je wel iets verkeerd als fabrikant in het zelfde segment... (je moet nooit iets maken wat duurder en slechter is dan je conculega.)

alleen hou er wel rekening mee dat deze mixer misschien wel het dubbele van de Reloop zal gaan kosten. zeker als je kijkt naar de prijs van de SMX-1
Benji    posted on 10-01-2006 21:26
oh oke ik dacht dat ie in de zelfde prijsklasse zou komen als de reloop..
Benji    posted on 10-01-2006 22:38
zal het afwachten als die synq 8 a 900 euro is denk ik dat ik dan toch voor de reloop ga als die synq 6 a700 euro is wil ik wel ff door sparen maar dan word het toch de denon en dan gauw weer verder sparen...
vanwilderode    posted on 11-01-2006 16:07
ik zou voor de denon gaan eerlijk gezegd
greup    posted on 11-01-2006 16:14
Poster: Djillusion
@ greup.

Hij draait op vinyl en ik denk niet dat hij z'n draaitafels om wil wisselen voor cd-spelers,

heb ook nooit gezegt dat die ze moet omruilen.....
ik heb alleen persoonlijk wat tegen 1 cd-speler
Illusion    posted on 11-01-2006 16:21
Poster: greup

heb ook nooit gezegt dat die ze moet omruilen.....
ik heb alleen persoonlijk wat tegen 1 cd-speler

1 cd'speler is voor de vinyl Disc Jockey handig, voor als ie een nummertje niet op vinyl heeft, en dan toch nog op cd kan draaien, alleen zou ik dan geen dure aanschaffen.
Reemz    posted on 11-01-2006 16:54
Ik schaf juist wel een "dure" speler aan. Ik wil namelijk wel iets van goede kwaliteit. Is een beetje raar als ik 2 technics heb als platenspelers en dan ik één keer met een goedkope cd-speler kom aanzetten. En de wat duurdere cd-spelers zitten meer functionaliteiten op dan een gewone standaard speler daarom schaf ik hem ook aan zodat ik er leuke dingen mee kan doen tijdens mijn sets.

HannuZ    posted on 11-01-2006 17:14

Ik schaf juist wel een "dure" speler aan. Ik wil namelijk wel iets van goede kwaliteit. Is een beetje raar als ik 2 technics heb als platenspelers en dan ik één keer met een goedkope cd-speler kom aanzetten. En de wat duurdere cd-spelers zitten meer functionaliteiten op dan een gewone standaard speler daarom schaf ik hem ook aan zodat ik er leuke dingen mee kan doen tijdens mijn sets.

ben t niet helemaal met je eens, zijn ook zat goedkoope cd-spelers met veel functie's. kijk eens naar de OEM bakkies, vaak al veel meer functionaliteiten op dan een vrij prijzige cdj 100 van pioneer (bijv.)
Reemz    posted on 11-01-2006 17:21
Hannuz dat klopt ook wel maar daar zitten cd lades op en mijzelf kennende overleeft zo'n lade het nog geen week bij mij

Maar goed ik kies toch liever voor de Denon DN-S1000 dan zo'n OEM speler.
HannuZ    posted on 11-01-2006 17:45
ben ook niet zo'n voorstander van lade's maarga tog niet onnodig veel geld betalen alleen al om een cd-speler met slot-in systeem te hebben
robertvisser    posted on 11-01-2006 17:59
nadeel van cd zuigers is weer dat ze op den duur de cd's gaan 'spuugen'

en dat is ook weer vervelend maar het blijft idd kwetsbaar zo'n lade

Illusion    posted on 12-01-2006 11:17
Poster: Phenix
Ik schaf juist wel een "dure" speler aan. Ik wil namelijk wel iets van goede kwaliteit. Is een beetje raar als ik 2 technics heb als platenspelers en dan ik één keer met een goedkope cd-speler kom aanzetten.

Ik bedoel hiermee, bijv. de pioneer cdj 100 s, de goedkoopste uit de serie pioneers. Die zou goed genoeg moeten zijn om gewoon een keer een cd-tje af te spelen. Maar als je een groot budget hebt, dan kan je ook wel een duurdere.

En de 100-s kun je ook mooi 2e hands krijgen.

Met goedkoope cd-spelers bedoel ik eigenlijk meer de skytec, usblaster etc.

This is an old Topic

No new postings for 6.970 days.
 Post CommentThat would be 232.3 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

74 Users online: 32 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 10.842
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.678.857