Denon dn-s 3700 probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 07-08-2011 13:24
ik heb 2 dagen terug mijn nieuwe set gekocht bestaande uit o.a. 2 denons dn-s3700. dit waren shohroommodellen en kreeg ik flinke korting op. nu ik thuis ben zie ik ineens bij bijde spelers dat bij de draaiknoppen rechts 2 lampjes niet werken, er zitten 2 lampjes per draaiknop, en bij beide draaiknoppen zie ik maar 1 lampje. is dit te veranderen met een functie, of is het gewoon kapot? het is maar een kleinigheidje, maar wat zouden jullie doen bij dit probleem?
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 07-08-2011 @ 13:27:19 (2%)

What do you think about Denon dn-s 3700 probleem ??

Vote :   

mrmagix    posted on 07-08-2011 13:47
Ik denk niet dat het te veranderen valt met een functie. Bij mij werken ze alle 2 standaard.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit een zwak punt is aan deze pracht spelers. Heb bij mij ook al 1 ledje dat niet meer brandt (langs het display). Of je hiervoor garantie moet aanspreken, dat denk ik niet Happy, laughing. Je hebt 2 jaar, mocht er in die 2 jaar het linkse ledje sneuvelen, dan kan je wel voort gaan Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Drumworks    posted on 07-08-2011 13:50
@mrmagix: het zijn idd prachtspelers!! en daardoor vind ik het erg jammer, dan heb ik nog geluk dat het bij beide spelers is, zodat het normaal lijkt:P ook is bij de andere knop 1 ledje wat een beetje knippert (zwak-fel) is hier wat aan te doen? voorderest werken ze gewoon perfect!!
mrmagix    posted on 07-08-2011 14:23
Tgoh, je kan alles maken, alleen gaat het waarschijnlijk ten koste van de garantie gaan... En dat zou pas jammer zijn Happy, laughing.
Drumworks    posted on 07-08-2011 15:13
ik denk dat als ik toch een keer in de buurt ben, ik die ene speler een keer afgeef aan de technische dienst vd winkelWinking my eye
dan blijft er wel garrantie opHappy, laughing ik za binnenkort wel een pic posten van mijn nieuwe boothHappy, laughing
mrmagix    posted on 07-08-2011 15:17
H?h?, dat kan je natuurlijk altijd doen Happy, laughing
Ben benieuwd naar je booth!
Drumworks    posted on 07-08-2011 15:21
thx!! binnenkort staat het tussen de booths!! eerst nog even voor een meubel kijken. straks eerst 2 weken op vakantie, en daarna zullen er meubels worden aangeschaftWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 4.315 days.
 Post CommentThat would be 143.8 months
or a whopping 11.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 7 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 23.639
Most visitors online this month : 164
Lifetime Pageviews since 2003 : 210.896.812