De eerste vraag is natuurlijk : kleur of zwart/wit ?
In zwart/wit kun je mooie strakke ontwerpen maken. Moeilijk is het echter om echt zwarte matjes te blijven houden. De techniek die gebruikt wordt voor multi color ontwerpen blijft veel beter zitten. Pioneer matjes zijn er in 2 uitvoeringen :
Beide zijn met verschillende techniek bedruk. Links is nieuw, De rechter is de full color versie (andere druktechniek), dit mat ligt al sinds ik me kan herinneren op mijn draaitafel en ziet er nog als nieuw uit. Die zwarte is dmv meer laag gedrukt. Uit ervaring weet ik dus het verschil, mijn mening : die fullcolor versie is de beste
Dit zou tevens de mogelijkheden qua ontwerp aanzienlijk verhogen... (hehehe, mij Photoshop zoemt al
) Maar dit is tevens de duurste variant.
Wat mij benieuwd is of mensen bereid zijn iets meer geld uit te geven aan een beter matje, of dat de voorkeur ligt bij strak en simpel ontwerp met 1 kleur en een lage prijs per setje.
Dan is er ook nog de soort print die je hebt, sommige verf soorten drogen op als een soort rubber laagje. Aangezien daar korreltjes vuil in kunnen gaan zitten die krassen kunnen veroorzaken is dat niet wat je wilt.
Ik zou dan ook wel eens willen weten of iemand ervaring heeft met dit bedrijf en er een setje heeft laten drukken....
Hoe dan ook moet je een fikse stapel laten maken wil het uberhaupt rendabel zijn.