Problemen met numark axis 9
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bramv    posted on 31-07-2011 13:50
Hallo,

Ik heb al een tijdje problemen met mijn beide?numark axis 9 cd-spelers.
De play en pauze-button reageren niet meer goed, de cue-button wel. Vandaag heb ik de cd-speler opengemaakt, maar ik kon niks aparts vinden.

Ik heb onderstaand filmpje gemaakt en misschien weet iemand waar het aan ligt. Ligt het aan de schakelaars zelf of is het iets anders.

http://www.youtube.com/watch?v=0ky0PaIbMKw?(720p voor betere kwaliteit)

Alvast bedankt,

Bram
User edit by bramv on 31-07-2011 @ 15:08:30 (21%)

mrmagix    posted on 31-07-2011 14:19
Lijkt mij een microswitch prbleem. Hoe oud zijn de spelers? Wordt er veel op gedraait?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
bramv    posted on 31-07-2011 15:06
De spelers zijn zo'n 6 jaar oud schat ik, misschien wel ouder zelfs. Er wordt de laatste jaren niet veel op gedraaid. Wat houdt een microswitch probleem dan in?

feestbeest    posted on 31-07-2011 15:25
De microswitch is het kleine(''Micro'') knopje (''Switch') knopje wat je indrukt om te laten zien dat hij niet goed meer werkt.
Als je zelf handig bent met solderen zou(Let op: Weet het niet zeker bij deze spelers)' je ze zelf kunnen vervangen. Microswitch kost een paar euro.
Maar het probleem komt vaker voor, je bent niet de eerste als het echt aan de microswitch ligt. Ook veel pioneer spelers hebben dit probleem omdat de microswitch bij sommige djs erharde klappen krijgt. En dus zegmaar ''lam'' raakt.

Correct me if im wrong.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
bramv    posted on 01-08-2011 17:36
Oke ok?. Wat is een goede site waar ik deze?microswitches kan bestellen?

This is an old Topic

No new postings for 3.374 days.
 Post CommentThat would be 112.5 months
or a whopping 9.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

57 Users online: 1 Guests (56 Unknown)*
Pages generated today : 4.813
Most users online this month : 1.185
Lifetime Pageviews : 182.395.572