Iemand ervaring met American Audio Flex 100
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tojx    posted on 26-07-2011 01:11
Hey all,

Ik zit dus met een vraag , zijn de American audio flex 100 goeie cd spelers ??
Ik kan ze voornamelijk kopen aan 180 euro het stuk. Ze zijn wel in prijsdaling van 299 euro.
Zou dit een miskoop zijn ? Of zijn er nog andere voor deze prijs ? Zelf ben ik geen voorstander van 2dehands gear. Numark komt bij mij ook de deur niet meer in. Zou dit voor low budget redelijke moeten zijn ?
Ook zou ik een mengpaneel kopen , dat wordt dan de Reloop rmx40dsp blackfire edition. Prijs is 379 euro.
Ik zou er thuis mee draaien. Zou deze setup ook buitens huis goed te gebruiken zijn ?
Alles samen zou het uitkomen op 750 euro. Als er nog betere suggesties zijn laat het weten. Hoger dan dit budget kan ik echt niet gaan.?

Mvg ?tojx

What do you think about Iemand ervaring met American Audio Flex 100 ??

Vote :   

mrmagix    posted on 26-07-2011 10:33
Met de mixer is zeker niets mis.
De flex is het albekende OEM spelertje, is goed in wat hij doet, maar verwacht geen wonderen. Ik geloof dat op de deze ook effecten staan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Leuk is wel, dat hij zoals de duurdere (betere) merken ook al een drukgevoelig jogwheel heeft. De vorige versies hadden dit niet, wat soms wel ergerlijk was.

Suggesties voor de speler zouden dan de TMC-200 zijn. Op het zicht lijkt het zijn broertje maar er is toch wel wat verschil in. Ook staat jb-systems bekend voor zijn prijs/kwaliteitsverhouding. Al is deze wel 250/st. 'k weet dat dat boven je budget ligt, maar het is wel kwaliteit dat je dan koopt.
Wel kan je het compenseren met een 2 kanaals mixer te kopen, je gaat toch maar 2 decks gebruiken. Kijk dan even naar de A&H Xone:22; reuze kwaliteit in een klein apparaatje en dat voor 100 euro minder als je rmx.

Succes met de keuze!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
tojx    posted on 26-07-2011 14:23
Bedankt voor je comment.
Heb ze eens bekeken en die jb's zijn inderdaad knal het zelfde. Ik wil inderdaad kwaliteit kopen.
Ik dacht met 750 zou ik al redelijk in de buurt moeten zitten. Alles uitgerekend zou het 130 euro duurder uitkomen.
Over die mixer ben ik zelf ook nog aan het twijfelen. Omdat ik veel goeds hoor over reloop. En was aan het kijken voor later verdere uitbreiding. Als dat nog zin zou hebben. Anders wordt het nog even doorsparen wat op zich niet erg zou moeten blijken. Als je ziet wat je in de plaats krijgt natuurlijk.
Nog even vraagje van die tmc is dat met een lade die opengaat ? Omdat ik nie zo'n voorstander ben van zo'n dingen.
Wil niet het risico lopen dat hij blijft haperen Cool. Ik wacht nog even af voor verdere suggesties. Zal mijn budget optrekken naar 850. Hopelijk kunnen hier wat mensen aan de slag ermee.

Mvg Tojx

This is an old Topic

No new postings for 4.856 days.
 Post CommentThat would be 161.9 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 7 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 10.594
Most visitors online this month : 217
Lifetime Pageviews since 2003 : 231.161.030