[TK] 2xCDJ-400 + Ecler Nuo 3 + Case + Etc.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

yogum    posted on 14-07-2011 16:55
Titel
2 x CDJ-400 + Ecler Nuo 3 + Case + Ikey + KaossPad Mini
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
Richtprijs: 1050 Euro
Transport
Ophalen
Beschrijving
Helaas ben ik al twee jaar niet meer serieus bezig met DJ'en, en ik zal het niet meer snel oppakken. Daarom verkoop ik mijn DJ Set. Deze bestaat uit:

2 x CDJ-400
Ecler Nuo 3
Case (ProDJuser CDJ-10)
KaossPad Mini
Ikey

Ik verkoop alleen de set in zijn geheel!

De set heeft maar een paar keer mijn kamer verlaten voor een gig. Ik denk dat ik de set maximaal 10 keer heb meegenomen. Als ik het meenam was dat altijd in case, en alles is dus altijd goed beschermd geweest.

Informatie per item:

2 x CDJ-400 (inclusief bon. Op de foto zie je er maar een, ik kan altijd nog een foto maken van de ander):
Ze gekocht toen ze net uitkwamen. Ik heb ze besteld bij Bax Shop in Goes, op 28-12-2007. Ik heb ze toen eind Januari ontvangen.
Ze zijn in heel goede staat. Als ik al zei, ik heb al 2 jaar niet meer serieus gedraaid, en heb ze daarvoor ook niet heel intensief gebruikt. Alle functies werken perfect. Ik bewaarde ze altijd of met theedoeken erover, of in de case.

Ecler Nuo 3
Deze heb ik tweedehands gekocht via marktplaats in September 2008. Ik weet niet precies wanneer de originele eigenaar de mixer heeft gekocht.?
Hij werkt nog perfect. Ik bewaarde hem altijd onder theedoeken of in de case. Het enige wat er minder aan is, is dat de tekst op ??n plek op de mixer een beetje is weggesleten (linksboven op de tweede foto) en dat een paar knoppen een beetje loszitten. Hier merk je niets van tijdens het draaien, omdat ze nog vast genoeg zitten om gewoon mee om te gaan. Alleen als je ze omhoog trekt gaan sommigen er redelijk makkelijk vanaf.

ProDJuser CDJ-10
Ook deze heb ik tweedehands gekocht, ook in September 2008. en ook weet ik hierbij niet wanneer de originele eigenaar de case heeft gekocht.
De case 'werkt' nog zoals zou moeten. Er zit een klein beetje schuim aan de onderkant van de deksel, waar in gesneden is om de toendertijds CDJ-200's goed te laten passen. Maar ook de CDJ-400 past hier prima in. Het enige wat wat minder is is dat er, zoals je kan zien op de foto's van de mixer, er geen schuim in het 'mixervak' zit. Hier zul je dus zelf wat voor moeten bedenken. Ik zelf had er noppenfolie voor gebruikt, dat werkt prima.

Ikey & KaossPad Mini (inclusief bon)
Deze heb ik beiden tweedehands gekocht, in Mei 2008. De originele eigenaar had ze gekocht in September 2007. De bon kreeg ik er toen bij.
Zowel de Ikey als de KaossPad Mini werken perfect. Het nadeel bij de Ikey is dat je er even achter moet komen hoe hij precies werkt, want dat is niet heel logisch.
De KP Mini had ik gekocht zonder adapter, en die wil ik dan ook verkopen zonder ?adapter. Die zul je er dus bij moeten zoeken (4.5 Volt).?

Kabels:
Alle stroomkabels (behalve die voor de KP Mini) zitten er natuurlijk bij. Ook tulp kabels voor tussen de CDJ's en de mixer zitten erbij. Zelf zul je nog een aantal tulp kabels moeten hebben voor het verbinden van de set met een versterker en het verbinden van de Ikey en KP Mini met de mixer.

Ik heb geen haast bij de verkoop en heb het druk, dus ik zal niet heel snel reageren (binnen een paar dagen). De set is op te halen in Middelburg of Nijmegen (Nijmegen liever niet, maar het kan wel).?

Gelieve alleen te reageren bij interesse. Voor meer informatie of foto's, kan je me PM'en.
Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's
User edit by yogum on 27-08-2011 @ 23:00:22 (12%)

What do you think about [TK] 2xCDJ-400 + Ecler Nuo 3 + Case + Etc. ??

Vote :   

yogum    posted on 27-08-2011 23:00
Prijs aangepast. Kick.

This is an old Topic

No new postings for 4.994 days.
 Post CommentThat would be 166.5 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

136 Users online: 14 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 26.911
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.926.373