Een van de verschillen zijn oa. het aantal decks (4 in pro tegenover 2 in duo), aantal effecten, aantal instellingen die je kan veranderen zoals kleur van waveform (duo is standaard blauw, pro kan ook in kleur/x-ray of geel), opnemen en broadcasten (enkel pro)...
Voor jou zou ik zeggen dat Traktor Scratch Duo meer dan genoeg is. Als je tenminste enkel maar de TTs in timecode gaat gebruiken. Vanaf dat je met 4 decks wil werken (bv. 2 CDJs erbij), dan?ben je VERPLICHT om de pro te pakken vanwege het aantal decks.?
Effecten zul je wss toch niet veel gebruiken dus deze mogen beperkt zijn (standaard effecten zijn toch aanwezig zoals filter, flanger,...).
En afhankelijk van het opnemen/uitzenden moet je je afvragen of dit de meerprijs wel waard is. Er zijn andere manieren om op te nemen ook.
Om goede TTs te vinden stel ik voor om 2ehands goed rond te kijken. Vind je hele goede voor mooie prijzen.
Zie het zo: Als je bereid bent om geld te geven aan 'zwakke' nieuwe TTs, dan kan je evenveel geven voor 'betere' oude TTs.
Zoals het er nu voor staat, zou ik zeggen Traktor Scratch Duo 2
En zoals Kobuz zegt:
native-instruments.com bevat heel veel informatie. Mocht je nog steeds twijfelen.