[TK] Pioneer HDJ-2000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

syndrom    posted on 09-07-2011 21:14
Titel
Pioneer HDJ-2000 hoofdtelefoon
Staat
zo goed als nieuw
Prijs
?200
Transport
Verzenden of ophalen (Antwerpen-Centrum, Belgi?)
Beschrijving
(Ik ben nieuw op dit forum en werd doorverwezen via iemand. Reputatie: ik heb een feedbackscore van 100% op eBay over 82 items.)

Bij deze verkoop ik de Pioneer HDJ2000 headphones.
Ze zijn in uitstekende, bijna perfecte staat.

Het is absoluut een superding, zoniet de meest comfortabele die ik ooit al heb gedragen (heb ook Beats en Bose gehad... zachte pads, past perfect, nergens los of lastige druk, je kan hem echt uren ophouden). Het geluid is waanzinnig goed en de kwaliteit waaruit hij gebouwd is ongelofelijk. (uit magnesium als ik het juist heb, op youtube staat een filmpje van iemand die met een mes krassen probeert te maken op het metaal, wat niet lukt Happy, laughing)

In tegenstelling tot de Beats heeft de HDJ2000 nagenoeg geen sound leakage en is deze dus ook geschikt als daily op bv het openbaar vervoer.

Ze worden geleverd met de originele verpakking en toebehoren: handleiding en screw-on 1/8' to 1/4' adapter (gold plated).
De HDJ-2000 heeft een verwijderbare kabel, dus gemakkelijk te vervangen indien een kortere/langere/rechte kabel is gewenst.

(ik beschik tevens over een handgemaakte Zyonix Xev rechte kabel van 1.2m met gold plated plug die apart weg mag (40eur), nieuwprijs $105. Foto's hier

Ik verkoop deze omdat ik ze nog maar weinig gebruik en geld in andere interesses wil steken.

(Nieuwprijs: 295eur op Pixmania)

Gearbase item
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/1836/Pioneer-HDJ-2000/

Foto's
http://users.telenet.be/vincent.vdn/forsale/hdj2000.html
De enige gebruikssporen zijn te zien op foto 6, maar deze zijn IRL veel minder opvallend.

What do you think about [TK] Pioneer HDJ-2000 ??

Vote :   

syndrom    posted on 16-07-2011 11:11
Verkocht
Xtremer    posted on 16-07-2011 14:12
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

114 Users online: 7 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 2.214
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.132