Even voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dennis1981    posted on 09-07-2011 20:44
Hallo collega's,

Mijn naam is Dennis, ben nu 29 jaar. Ik woon in de omgeving van Utrecht. Sinds een tijdje lees ik mee op dit forum, maar heb me nog niet bezig gehouden met reageren.
Ik heb gemerkt dat het op prijs gesteld wordt dat je je eerst netjes voorstelt, dus bij deze...

Sinds mijn 13e koop ik en draai ik al plaatjes, voornamelijk hardcore ( early en nieuwe hardcore), jump en oldschool. Ik doe dit samen met een vriend van me. We draaien voornamelijk thuis, en af en toe op feestjes. We hebben?nu samen?een uitgebreide platencollectie van zo'n 2000+ vinyls, die een zolderkamer in beslag nemen?en?zijn hard bezig om alles te digitaliseren.?

We hebben?jarenlang samen?een setup gehad met 2 technics 1200mk2?en een dateq XTC. Later zijn er 2 pioneers cdj1000mk3's bijgekomen evenals een pioneer djm800 ipv de XTC. Deze set, net als de platen,?staat/stond echter?vanwege plaatstekort niet bij mij thuis, maar bij mijn maatje. Als ik wilde draaien moest ik dus de deur uit.

Omdat ik toch weer?wat vaker, dus thuis,?wilde draaien?heb?ik bij mij thuis sinds kort plek gemaakt en een 2e set aangeschaft,?met 2 nieuwe?cd-spelers ( pioneer?cdj2000 )?en 2 oldschool?tt's ( numark tt-02 )?met timecode, ik gebruik avid Torq 2.0 op windows 7. Vandaar het digitaliseren; dan kunnen wel allebei over de platen beschikken zonder dat ik ze fysiek in huis heb. Als mengpaneel heb ik een Ecler evo 4. Ik zal eerdaags wel een foto plaatsen op de dj-booth afdeling.

Bij deze dus mijn voorstelronde, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat wel.

Groeten van Dennis

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about Even voorstellen ??

Vote :   

Bcurly    posted on 09-07-2011 20:51
Wauw mooie booth's heb je bij elkaar! Ben ik nogal jaloers op met m'n Reloopjes Happy, laughing
Welkom in ieder geval!
-FLoriZ-    posted on 09-07-2011 20:52
Welkom op DJResource. Eindelijk iemand die weet hoe het zit met jezelf goed voorstellen enzo. HM's zijn bedoeld voor als je een mix hebt bijv. en je wil weten hoeveel mensen 'm luisteren van djr, niet voor andere zooi. Verkoopshit kan via TK&VR zooi hier.
Btw; lees je pm even Happy, laughing
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 09-07-2011 @ 20:54:59 (30%)
Winston    posted on 10-07-2011 00:59
Welkom dennis1981. Mooie ontwikkeling doorgemaakt zie ik.
Tic Toc

This is an old Topic

No new postings for 5.000 days.
 Post CommentThat would be 166.7 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 8 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 15.827
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.003