Hoi, ik ben van plan om een Sennheiser HD-25 te kopen in plaats van een AIAIAI TMA-1 maar er is nog wat verschil in. Ik wil hem gaan gebruiken voor studio en dj.
De verschillen tussen de verschillende soorten HD 25 hoofdtelefoons zijn als volgt: HD 25 SP II: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 85 Ohm - 2 meter stalen kabel HD 25 II: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 70 Ohm - 2 meter stalen kabel HD 25-1 II: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 70 Ohm - 1,5 meter kabel. HD 25-1 II basic edition: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 70 Ohm -1,5 meter kabel - zonder accessoires HD 25-C II: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 70 Ohm - 3 meter gekrulde kabel. HD 25-13 II: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 600 Ohm - 3 meter stalen kabel
Kabel lengte maakt voor mij niet enorm veel uit maar kan iemand mij vertellen wat de verschillen in Ohm inhouden?
What do you think about Welke Sennheiser HD-25? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Geloof mij nou maar deze gaat langer dan een jaar mee. Ik heb hem nu een jaar en hij is net zoals die uit de doos kwam. Geluid ook trouwens. En ik gebruik hem ook dagelijks.
Poster: NickPage span style='text-decoration: underline;'>Ik ga dan voor de?HD 25-C II: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 70 Ohm - 3 meter gekrulde kabel.
Kun je gerust kopen. Ik heb hem ook en had het al eel eerder moeten doen. Ik zeg een van de beste koptelefonen in omloop.
Ja idd de kabel dat is het enige verschil. Wil er nog een kopen met een recht snoer.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
This is an old Topic
No new postings for 4.298 days. Post CommentThat would be 143.3 months or a whopping 11.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.