De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (37/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Seca    posted on 13-09-2011 22:06
Poster: niiicola
Ff een vraagje, ik ga een nieuwe hp aanschaffen, ik ben aan het twijfelen tussen de Shure SRH750DJ en de Pioneer HDJ-1000G. Welke zou ik doen? De HDJ is duurder maarja, heeft wel die Pio kwaliteit. Dus help mij kiezen aub Happy, laughing

Je zegt het zelf, de pio kwaliteit, dusja Winking my eye
Pioneer?is?nogal bekend om zijn?'kwaliteit', 'not' als?het op headphones aankomt.??( dat is mijn mening )

Ik zou eens kijken naar:

- Technics RP DJ 1200/1210
- Sennheiser HD 25

?( Heb zelf enkel ervaring met deze, maar ik raad je deze dan ook aan )
DJADMIN    posted on 13-09-2011 22:08
Mensen,

ik heb ??n van mn mackies SRM 450 de hoge tonen kapot...moet dus vervangen worden...

nu is mijn vraag...weet iemand waari k dit (in het zuiden van het land) kan laten repareren ??
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
niiicola    posted on 13-09-2011 22:12
Ik heb nooit echt een pio hp uitgebreid getest enzo, vandaar :P?
Die HD 25 vind ik oerlelijk dus die wordt het niet.
Gewoon.
Estacy    posted on 13-09-2011 22:20

Die HD 25 vind ik oerlelijk dus die wordt het niet.

Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DiVario    posted on 13-09-2011 23:17
Iemand die weet hoe ik een booth monitor aansluit op een djm 400??
Practise makes perfect!
Seca    posted on 13-09-2011 23:23
Poster: Estacy
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/sst.gif' border='0' alt='Cool'>

Ja je kan beter voor de looks gaan in plaats van de kwaliteit!
Waarom neem je er geen met diamantjes Cool
niiicola    posted on 13-09-2011 23:35
Ik ga niet meer voor looks en kwaliteit, maar ik keek naar de specs. Daar staat dat de Sennheiser niet heel veel beter is dan de Shure SRH750DJ. Die toch 65 euro goedkoper is. Dan ga ik liever voor de Shure omdat die stukken mooier is en ongeveer even goed.
Gewoon.
Tekhead    posted on 13-09-2011 23:48
Poster: DiVario

Is er geen speciale booth aansluiting op de? djm ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TimmyV    posted on 14-09-2011 01:32
Ik ga niet meer voor looks en kwaliteit, maar ik keek naar de specs. Daar staat dat de Sennheiser niet heel veel beter is dan de Shure SRH750DJ. Die toch 65 euro goedkoper is. Dan ga ik liever voor de Shure omdat die stukken mooier is en ongeveer even goed.

Uit specs valt helemaal niks te halen. Dit zijn fabrieks gegevens, meer niet. Het geeft bijvoorbeeld niet weer hoe hij om je hoofd klemt, knelt hij of niet, hoe sluit hij omgevings geluid buiten, hoe is de kwaliteit van het geluid (schel, of te weinig bas?) en de gebruikte onderdelen.
Dat kan je slechts halen uit reviews van anderen en je eigen ervaring door te testen.
Uit fabrieksspecificaties kan je dus absoluut niet zien of iets goed in elkaar zit of niet.

Kwa looks, tja. Ik vind de hd 25 werkelijk prachtig. Ieder zijn voorkeur natuurlijk.
Daarnaast is bijna elk onderdeeltje van de senheisser los te bestellen. Wat zeker een groot voordeel heeft tegenover andere HP's. Gewoon het onderdeeltje vervangen wat niet meer goed functioneert en je kan direct weer verder. Geen onnodige kosten dus aan een nieuwe HP.

Persoonlijk zou ik de HDJ-1000 links laten liggen. Het is zeker geen slechte HP, maar voor die prijs kan je iets veel beters krijgen. Zeg maar, meer waar voor je geld. En dan bedoel ik niet alleen Sennheiser.
Let's go f*cking mental
Toppertje    posted on 14-09-2011 02:03
Poster: Seca
Ja je kan beter voor de looks gaan in plaats van de kwaliteit!
Waarom neem je er geen met diamantjes Cool

Wat is daar mis mee? Werkt beter dan je denkt Winking my eye
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Estacy    posted on 14-09-2011 10:21

je hebt 2 outputs. dus 1 voor de master en 1 voor de booth. bedenk wel dat je dan niet meer op kunt nemen en je bedient met 1 knop alle 2 de volumes. wil je je booth harder zetten, maar niet je master dan zal je dat bij de versterker moeten doen.
DiVario    posted on 14-09-2011 15:34
dacht ik al.. damn!

Er is ook geef handmatige filter zeker op de djm 400 zoals bij de 700 en 800
Practise makes perfect!
Estacy    posted on 14-09-2011 17:04
nope. als het even kan zou ik em zowiezo vermijden. voor het geld zijn er zo veel betere mixers te vinden.
Ywe    posted on 14-09-2011 17:51
Ik was van plan mijn DJM 600 te verkopen en een DJM 400 terug te kopen. Ik was van plan max 250 eraan uit te geven. Heb je dan nog suggesties voor andere mixers dan? Met als het kan een degelijk effectengedeelte.
XMatiC    posted on 14-09-2011 17:57
Interview op TVL over MRF'11
Klik Hier
www.youtube.com/LennertDJ
Estacy    posted on 14-09-2011 19:14
Poster: Ywe
Ik was van plan mijn DJM 600 te verkopen en een DJM 400 terug te kopen. Ik was van plan max 250 eraan uit te geven. Heb je dan nog suggesties voor andere mixers dan? Met als het kan een degelijk effectengedeelte.

pff kun je nog beter die DJM 600 houden.
voor 250 euro zou een Reloop IQ 2 een mooie mixer zijn, is beter dan de DJM 400 als je t mij vraagt.
DiVario    posted on 14-09-2011 20:30
ik heb zelf een djm 800,
die djm 400 staat op een fuif waar ik over enkele weken moet spelen ...
en 2 cdj 400's gadver ..
Practise makes perfect!
TimmyV    posted on 14-09-2011 20:32
ik heb zelf een djm 800,
die djm 400 staat op een fuif waar ik over enkele weken moet spelen ...
en 2 cdj 400's gadver ..

Moet morgenavond in een kroeg draaien waar ook die set-up heb.
Nog nooit op gedraaid. Is zien hoe het is.
Let's go f*cking mental
tek-zotic    posted on 14-09-2011 20:50
Poster: TimmyV
Moet morgenavond in een kroeg draaien waar ook die set-up heb.
Nog nooit op gedraaid. Is zien hoe het is.

niets mis met die set up, draait zeker aangenaam
DjVictorF    posted on 14-09-2011 23:36
Poster: Ywe

Ik heb nog een IQ2+ usb hier liggen! Zie mijn advertentie op marktplaats.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
TimmyV    posted on 15-09-2011 00:05
Heb vanmorgen trouwens mijn Sennheiser HD 25-C II mogen ontvangen.
Wat een heerlijk ding zeg. Prachtig geluid, zit lekker strak op het hoofd. Morgen echt testen tijdens het draaien. Ben er zeer blij mee :D
Let's go f*cking mental
Ywe    posted on 15-09-2011 10:50
Poster: DjVictorF
Ik heb nog een IQ2+ usb hier liggen! Zie mijn advertentie op marktplaats.

Ik heb hier ook nog een IQ2+ USB... Is van maat de 800 heeft genomen, dus die reloop staat nu alleen maar. Dus die test ik tijdje, misschien neem ik die dan idd dan.
djmathijs    posted on 15-09-2011 13:19
Is het bij jullie ook nog steeds in Rekordbox 1.5 dat de beatgrid niet altijd op de eerste beat goed staat? Ik kwam ergens in een filmpje tegen dat je de functie adjust beatgrid hebt, maar deze zit geloof ik niet meer in v1.5.

Edit:
Ik heb nog een vraag..
Momenteel heb ik een laptop en een computer waar allebei itunes op zit (mac). Nu komt het heel vaak voor dat ik op de laptop eens een nummer download en die dan weer over moet zetten naar de computer of andersom. Dit is heel irritant want meestal zijn beide bibliotheken niet het hetzelfde en het liefst zou ik ze gesynchroniseerd willen hebben. Is hier ook een handige manier voor dat je 1 gezamenlijke bibliotheek hebt ofzo ?
User edit by djmathijs on 15-09-2011 @ 13:37:19 (100%)
TimmyV    posted on 15-09-2011 17:47
Mathijs, er bestaat wel iets in Itunes dat je bibliotheek deelt in je netwerk. Een van de computers moet wel aanstaan als je op de andere pc toegang wilt hebben tot die bibliotheek. Je kan alleen niks aanpassen, maar alleen luisteren.
Let's go f*cking mental
Toppertje    posted on 15-09-2011 18:47
Poster: djmathijs
Is het bij jullie ook nog steeds in Rekordbox 1.5 dat de beatgrid niet altijd op de eerste beat goed staat? Ik kwam ergens in een filmpje tegen dat je de functie adjust beatgrid hebt, maar deze zit geloof ik niet meer in v1.5.

Edit:
Ik heb nog een vraag..
Momenteel heb ik een laptop en een computer waar allebei itunes op zit (mac). Nu komt het heel vaak voor dat ik op de laptop eens een nummer download en die dan weer over moet zetten naar de computer of andersom. Dit is heel irritant want meestal zijn beide bibliotheken niet het hetzelfde en het liefst zou ik ze gesynchroniseerd willen hebben. Is hier ook een handige manier voor dat je 1 gezamenlijke bibliotheek hebt ofzo ?

Volgens mij is apple bezig met itunes in combinatie met cloud? Alternatief is dropbox, kost alleen voor 50 gigabyte een 10je per maand.
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

108 Users online: 10 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 3.631
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.210.581