Poster: niiicola
Ff een vraagje, ik ga een nieuwe hp aanschaffen, ik ben aan het twijfelen tussen de Shure SRH750DJ en de Pioneer HDJ-1000G. Welke zou ik doen? De HDJ is duurder maarja, heeft wel die Pio kwaliteit. Dus help mij kiezen aub
Die HD 25 vind ik oerlelijk dus die wordt het niet.
Poster: Estacy
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/sst.gif' border='0' alt='Cool'>
Poster: DiVario
Iemand die weet hoe ik een booth monitor aansluit op een djm 400??
Ik ga niet meer voor looks en kwaliteit, maar ik keek naar de specs. Daar staat dat de Sennheiser niet heel veel beter is dan de Shure SRH750DJ. Die toch 65 euro goedkoper is. Dan ga ik liever voor de Shure omdat die stukken mooier is en ongeveer even goed.
Poster: Seca
Ja je kan beter voor de looks gaan in plaats van de kwaliteit!
Waarom neem je er geen met diamantjes
Iemand die weet hoe ik een booth monitor aansluit op een djm 400??
Poster: Ywe
Ik was van plan mijn DJM 600 te verkopen en een DJM 400 terug te kopen. Ik was van plan max 250 eraan uit te geven. Heb je dan nog suggesties voor andere mixers dan? Met als het kan een degelijk effectengedeelte.
ik heb zelf een djm 800,
die djm 400 staat op een fuif waar ik over enkele weken moet spelen ...
en 2 cdj 400's gadver ..
Poster: TimmyV
Moet morgenavond in een kroeg draaien waar ook die set-up heb.
Nog nooit op gedraaid. Is zien hoe het is.
Poster: Ywe
Ik was van plan mijn DJM 600 te verkopen en een DJM 400 terug te kopen. Ik was van plan max 250 eraan uit te geven. Heb je dan nog suggesties voor andere mixers dan? Met als het kan een degelijk effectengedeelte.
Poster: DjVictorF
Ik heb nog een IQ2+ usb hier liggen! Zie mijn advertentie op marktplaats.
Poster: djmathijs
Is het bij jullie ook nog steeds in Rekordbox 1.5 dat de beatgrid niet altijd op de eerste beat goed staat? Ik kwam ergens in een filmpje tegen dat je de functie adjust beatgrid hebt, maar deze zit geloof ik niet meer in v1.5.
Edit:
Ik heb nog een vraag..
Momenteel heb ik een laptop en een computer waar allebei itunes op zit (mac). Nu komt het heel vaak voor dat ik op de laptop eens een nummer download en die dan weer over moet zetten naar de computer of andersom. Dit is heel irritant want meestal zijn beide bibliotheken niet het hetzelfde en het liefst zou ik ze gesynchroniseerd willen hebben. Is hier ook een handige manier voor dat je 1 gezamenlijke bibliotheek hebt ofzo ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.