Poster: feestbeest
Hehe, mocht even duren maar dan nu eindelijk 16!
Poster: Tekhead
Amai, eindelijk thuis, ben m'n net verkregen promotie?bij m'n werkgever gaan vieren met m'n collega's, en het Belgische vloeibare goud?stroomde weer rijkelijk in onze kelen amai.
Had ik ook wel verdiend na het behalen van zo een dikke promotie, proud 2 myself.
Poster: tek-zotic
je engels kan beter :D erg duidelijk nederlands accent :D, ook effect op die vocal vind ik niet zo vet
montage is wel erg nice, al vind ik de video mss wat lang voor een aftermovie
Poster: LLCoolP
Ik heb trouwens enig tijd geleden op een evenement
(Castle of Love) videobeelden geschoten.
Het heeft enige tijd geduurd, maar ik heb nu mijn eerste aftermovie af:
http://www.youtube.com/watch?v=1sO7uWjsAW0
En aangezien het mijn eerst montage van een aftermovie is ,
zou ik graag van jullie wat tips willen wat volgende keer beter kan.
Poster: Rusafli
Op zich leuk gedaan. Let op je beelden, die zijn soms wat onduidelijk (ook door de zon).?
Even een vb van mijn aftermovie die is maar een kleine 3 min: klik
Poster: niiicola
Ff een vraagje, ik ga een nieuwe hp aanschaffen, ik ben aan het twijfelen tussen de Shure SRH750DJ en de Pioneer HDJ-1000K. Welke zou ik doen? De HDJ is duurder maarja, heeft wel die Pio kwaliteit. Dus help mij kiezen aub
Poster: niiicola
Ff een vraagje, ik ga een nieuwe hp aanschaffen, ik ben aan het twijfelen tussen de Shure SRH750DJ en de Pioneer HDJ-1000G. Welke zou ik doen? De HDJ is duurder maarja, heeft wel die Pio kwaliteit. Dus help mij kiezen aub
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.