De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (28/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Henri_D    posted on 25-08-2011 20:48
is dat niet zo iets waar je van die goud vlokjes in drijven hebt? Nooit gedronken hoor, maar nog wel eens ergens zien staan. :p Ik ben enkel fan van de groep 'everyone has a tequila story...'
mrmagix    posted on 25-08-2011 20:54
Tequilla story heb ik gelukkig nog niet. Martini daar in tegen durft wel eens herrineringen opwekken :D. Vooral dan de Fierro :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 25-08-2011 20:57
Lust geen fierro, maar de bianco toch al in vrij mooie hoeveelheiden genuttigd Winking my eye Hoewel dat ik er nooit ziek ben van geworden, dus is voor mij nog altijd topdrankje (en echt goedkoop nog lol). Wel lang geleden dat ik dat nog gedronken heb eigenlijk al.?

Hier eigenlijk mensen die iets van whiskey drinken?
mrmagix    posted on 25-08-2011 20:59
Only in them Irish coffees :D.
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:01
haha, met goedkope whiskey is dat zeker aanrader Winking my eye en die kunnen een winteravond volledig opfleuren.
mrmagix    posted on 25-08-2011 21:05
Voor de winteravonden, cointreau Happy, laughing. Vind ik zaaaalig om zo eens eventjes te genieten. En een winteravond buiten voor een vuurtje met een besneeuwd landschap, daar hoort gluwein bij :D.
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:12
gluwein niet echt mijn smaak hoewel dat nu toch wel eens binnengaat op een kerstmarktje. Winking my eye En ben laatste tijd echt meer gaan genieten van een goeie whiskey of calvados.?

hmm... ik vrees dat mensen ons binnenkort gaan beschuldigen van drankproblemen? :D
mrmagix    posted on 25-08-2011 21:16
Haha, ze leren gewoon Belgen kennen :D
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:23
haha, en met dat gezegd zijnde schenk ik mezelf maar eens een leffe in Winking my eye gedaan met leren voor vandaag dus maar even genieten. Wnr heb je je statistiek?
mrmagix    posted on 25-08-2011 21:29
Morgen om 1 uur Cool. Komt niet goed, moet alles zelfstudie doen omdat ik op caf? zat tijdens de lessen?Cool
Schol zou ik zeggen Winking my eye Da's een mooi einde van de dag, na hard studeren Happy, laughing.
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:31
Haha, zit ook vaak met zelfstudie, heb gelukkig nog erg goede vrienden die mij voorzien van notities. Zware statistiek? Zelf nooit echt moeite mee gehad maar zijn toch erg veel mensen die hier over vallen blijkbaar. Wens je alvast erg veel suc6 ermee! Heb je nog herexamens na deze?
mrmagix    posted on 25-08-2011 21:35
In mijn ogen best wel moeilijke. 'k doe marketing dus alles is eigenlijk gebasseerd op die verdomde cijfertjes :D. Dit jaar was ??n grote fail voor mij, daar ik eigenlijk niet wil studeren maar me toch maar eens had ingeschreven omdat zonder diploma je niet erg veel meer bent. Heb er in 7 in totaal :O; na statistiek nog 3, vlak na elkaar met het middenste recht :S. Ach ja, hoe sta jij ervoor?
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:42
haha, troost je het is ook al fysica (dus wiskunde) hier, maar heb daar dan ook uitdrukkelijk voor gekozen. Euhm ik zit nu al in 3de zonder dat ik vakken meesleur dus op zich sta ik er niet zo heel slecht voor Winking my eye heb nu 3 herexamens, eerste is goed gelukt (ver boven verwachting). Volgende zou er ook wel moeten door raken, maar de laatste zal een ramp worden Winking my eye jaarvak die enorm moeilijk is (werking van elektrische machines) waar ik nooit 1 les van gezien heb lol. Volgende vrijdag ben ik van alles af en kan ik eindelijk starten aan mijn master. Maar ben nog in twijfels als ik die machines ga meenemen samen met masterproef of m'n masterproef doorschuiven naar een extra half jaar.
ArTy    posted on 25-08-2011 21:43
Beste forummers, ik heb een vraagje.. Ik heb al jaren een A&H koptelefoon maar tegenwoordig is de plug van deze koptelefoon (aan het eind waar de kabel aan zit) krom geworden. De laatste tijd valt het geluid soms weg en als ik even aan de plug wiebel doet hij het weer. Wat kan het probleem zijn, kabelbreuk in de koptelefoon en dus HP kapot of is het toch iets anders?

Hieronder een kindertekening van het probleem.. Boven mijn plug getekend en onderin zoals ie nieuw is. Hoop dat t duidelijk is.

Als het inderdaad kabelbreuk is moet ik morgen namelijk een nieuwe kopen omdat ik die avond een belangrijke gig heb.
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:46
kun je niet gewoon ander plug aan solderen? lijkt me slecht contact te zijn aan de kromming bij je plug. Zou zonde zijn hiervoor een HP weg te gooien. (Als je dat echt zou doen Winking my eye betaal ik met veel plezier de verzendkosten naar belgie)
mrmagix    posted on 25-08-2011 21:46
Jij staat er inderdaad heel goed voor Happy, laughing. Een goede start van de herexamens trekt zich vaak in een rechte lijn door naar de volgende, dus zal wel goed gaan! Lastig iets leren dat je nooit hebt gezien h? :D, maar als je goed kan leren, is dat geen probleem Happy, laughing. Valt dat ?ne vak niet gemakkelijk te combineren? Dan heb je toch een half jaar gespaard mits wat meer moeite en minder pintjes op caf?...
ArTy    posted on 25-08-2011 21:49
Poster: Henri_D
kun je niet gewoon ander plug aan solderen? lijkt me slecht contact te zijn aan de kromming bij je plug. Zou zonde zijn hiervoor een HP weg te gooien. (Als je dat echt zou doen Winking my eye betaal ik met veel plezier de verzendkosten naar belgie)

Weg gaat hij sowiso nie.. dan word t de reserve.. maar ik kan het dus absoluut niet hebben als morgen avond de HP helemaal niks meer doet.. Dan heb ik egt een probleem, moet daarom ook snel beslissen
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:49
Is vrij zwaar vak Winking my eye mag toch zeggen dat ik zelf met 2 keer buizen bijna evenveel tijd in dit vak mocht pompen als in 3 tot 4 andere vakken samen. Meeste kan ik wel nog met zo eens dag of 2 in blok na te kijken als ik van nul start maar dit vak echt niet. En je haalt al goed punt aan... ik zou het alvast mogen proberen, maar dan heb ik volgend jaar 0,0 sociaal leven... als ik de master verzet heb ik een half jaar thuis rustig aan master werken, en volgend jaar elke dinsdag zo ie zo thuis... Het is erg verleidelijk hoor Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 25-08-2011 21:51
Ik heb juist 3 dagen 10 uur geleerd en ik ga keihard buizen morgen... nice
mrmagix    posted on 25-08-2011 21:56
@ Henri, das inderdaad z??r verleidelijk... keuze's, hatelijk soms :D

@ Mixt-Ape, wat heb je ofzo?
Henri_D    posted on 25-08-2011 21:58
je kan maar leren precies, als je weet dat je alles ervoor hebt gedaan wat redelijk mogelijk was heeft het geen zin om erover wakker te liggen. Als je natuurlijk zoals ik weet dat het door nooit lessen te volgen is Winking my eye heb je nog altijd volgend jaar om jezelf te beloven dat je het beter zal doen.

Anyway, veel suc6! Soms lopen die dingen veel beter af dan verwacht, er kan altijd geluk in je vragen zijn
Estacy    posted on 25-08-2011 21:59
Poster: ArTy
Weg gaat hij sowiso nie.. dan word t de reserve.. maar ik kan het dus absoluut niet hebben als morgen avond de HP helemaal niks meer doet.. Dan heb ik egt een probleem, moet daarom ook snel beslissen

tis zowiezo een kabelbreuk, geluid dat af en toe wegvalt. ga zitten bij een tafel, plug de hp in en zorg dat het snoer op tafel ligt. zo kun je makkelijk kijken w??r de breuk zit. wiebel eerst de kabel waar ie de HP in gaat, dan de jack.
Ik denk dat een nieuwe kabel het probleem wel verhelpt, maar je moet wel zeker zijn dat het niet in de koptelefoon zelf zit. draai de scharnieren es terwijl er geluid door de hp gaat.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tek-zotic    posted on 25-08-2011 22:06
Poster: Henri_D
haha, met goedkope whiskey is dat zeker aanrader Winking my eye en die kunnen een winteravond volledig opfleuren.

wiskey drink ik enkel puur, en zeker nooit op cafe Happy, laughing, das rommel Happy, laughing Ben een zeer grote wiskey fan Happy, laughing, heb nu fleske van 18 jaar staan, en daar kan ik echt van genieten, 1, max 2 glaasjes rustig thuis
Henri_D    posted on 25-08-2011 22:14
Welja Winking my eye een gewone J&B ofzo ga ik ?niet puur drinken, dat zijn echte cocktail whisky's om het wat oneerbiedig uit t drukken. Flesje van 18 jaar is idd al mooi Winking my eye op whiskey vlak heb ik op dit moment 3 flessen thuis staan,
glenfiddich 12
jack daniels single barrel (aanrader eigenlijk wel)
Talisker 10

Durf wel toch na een goed etentje ergens in een bar eens een whiskey bestellen, maar zit dan idd soms aan glazen die 20 euro kosten. Maar dan hou je het bij 1 glas voor het genot. Zeker niet op caf? idd
ArTy    posted on 25-08-2011 22:29
Poster: Estacy
tis zowiezo een kabelbreuk, geluid dat af en toe wegvalt. ga zitten bij een tafel, plug de hp in en zorg dat het snoer op tafel ligt. zo kun je makkelijk kijken w??r de breuk zit. wiebel eerst de kabel waar ie de HP in gaat, dan de jack.
Ik denk dat een nieuwe kabel het probleem wel verhelpt, maar je moet wel zeker zijn dat het niet in de koptelefoon zelf zit. draai de scharnieren es terwijl er geluid door de hp gaat.

Is zeker niet de HP zelf, maar echt de plug
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

193 Users online: 21 Guests (172 Unknown)
Pages generated today : 102
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.853.932