Poster: Henri_D
kun je niet gewoon ander plug aan solderen? lijkt me slecht contact te zijn aan de kromming bij je plug. Zou zonde zijn hiervoor een HP weg te gooien. (Als je dat echt zou doenbetaal ik met veel plezier de verzendkosten naar belgie)
Poster: ArTy
Weg gaat hij sowiso nie.. dan word t de reserve.. maar ik kan het dus absoluut niet hebben als morgen avond de HP helemaal niks meer doet.. Dan heb ik egt een probleem, moet daarom ook snel beslissen
Poster: Henri_D
haha, met goedkope whiskey is dat zeker aanraderen die kunnen een winteravond volledig opfleuren.
Poster: Estacy
tis zowiezo een kabelbreuk, geluid dat af en toe wegvalt. ga zitten bij een tafel, plug de hp in en zorg dat het snoer op tafel ligt. zo kun je makkelijk kijken w??r de breuk zit. wiebel eerst de kabel waar ie de HP in gaat, dan de jack.
Ik denk dat een nieuwe kabel het probleem wel verhelpt, maar je moet wel zeker zijn dat het niet in de koptelefoon zelf zit. draai de scharnieren es terwijl er geluid door de hp gaat.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.