De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (22/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Aziaat    posted on 16-08-2011 15:03
Heb gehoord dat er veel driver problemen zijn op dit moment...
Zelf wacht ik nog een paar weken totdat ik de problemen zie minderen en zkr ben van mijn stuk dat Lion het waard is.
Ontwikkelaars hebben soms gewoon tijd nodig om alles 100% te doen werken.
Yvaroz    posted on 16-08-2011 15:07
jaa ik dacht zelf ook dat ik beter even kon wachten, maar ik dacht misschien zijn er al mensen die m al wel hebben
Nothing is Impossible
Dj_Fantasy    posted on 16-08-2011 15:54
Morgenvroeg vertrekken voor 2 dagen pukkelpop!!
en dan vrijdagavond terug rijden en zaterdag gaan we knallen op decibel outdoor 2011!!
dj2dj.nl
mrmagix    posted on 16-08-2011 16:52
Poster: Yvaroz
jaa ik dacht zelf ook dat ik beter even kon wachten, maar ik dacht misschien zijn er al mensen die m al wel hebben

Ik heb hem al en met m'n traktor pro (1) geen problemen Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
tek-zotic    posted on 16-08-2011 17:07
Poster: Dj_Fantasy
Morgenvroeg vertrekken voor 2 dagen pukkelpop!!
en dan vrijdagavond terug rijden en zaterdag gaan we knallen op decibel outdoor 2011!!

morgen vroeg alConfusedConfused? begint toch pas donderdag Happy, laughing of gade mrgen dagske campinghangen? :p
Dj_Fantasy    posted on 16-08-2011 20:54
Ik heb combi ticket dus idd camping hange Thumbs Up..
net inkopen gaan doen... auto zit al RAM vol..

Kijk er al hene uit... en naar Decibel met Xtremer en Sunrise ook!!

Tomorrowland was ook echt VET.. heb er nog een stukje over geschreven op dj2dj.nl Happy, laughing
dj2dj.nl
LLCoolP    posted on 16-08-2011 21:22
?
Heerlijk nu nog even te genieten van de na-zomer nu het wel goed weer is!

Ik zit dit weekend op Castle Of Love 2 dagen inc Camping (In de burut van heerlen).
Dankzij mijn radio show tickets kunnen regelen voor kennissen (die uiteraard eerst een prijsvraga moeste beantwoorden:P) en voor imj zelf een backstage/pers ticket.

Toch wel'leuk weer terug bezig te zijn? met foto's/filmpjes maken en daarbij radio!
Join the party and become famous!
tek-zotic    posted on 16-08-2011 21:58
Poster: Dj_Fantasy
Ik heb combi ticket dus idd camping hange Thumbs Up..
net inkopen gaan doen... auto zit al RAM vol..

Kijk er al hene uit... en naar Decibel met Xtremer en Sunrise ook!!

Tomorrowland was ook echt VET.. heb er nog een stukje over geschreven op dj2dj.nl Happy, laughing

wegens herexamen kan ik hellaas niet naar pukkelpop, zonde want al m'n vrienden gaan wel Happy, laughing
Dyno    posted on 16-08-2011 22:15
FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!!
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/​13175769/file.html

Tech House Mix
1:17:00
mp3
320kbps
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
mrmagix    posted on 16-08-2011 22:23
Poster: tek-zotic
wegens herexamen kan ik hellaas niet naar pukkelpop, zonde want al m'n vrienden gaan wel Happy, laughing

H?h?, ik zit hier ook op m'n kin te kloppe :D
TimmyV    posted on 16-08-2011 23:29
Poster: Dyno
span class='messageBody'>FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!! FREE DOWNLOAD!!
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/​13175769/file.html
Tech House Mix
1:17:00
mp3
320kbps

SPAM!!!!! Ban Ban BanCool. Delete Account.
Let's go f*cking mental
Bootstrap    posted on 17-08-2011 00:43
Zooo ik ben weer terug van weggeweest Happy, laughing Nog spannende dingen gebeurd hier? Ik ben lekker een week naar Rome geweest, een week wezen golfsurfen in Zuid-Frankrijk en heb lekker wat gigs staan voor de komende tijd in onder andere Club Home Amsterdam en Le Paris Den Haag Happy, laughing

Ik ben trouwens op zoek naar een ervaren DJ die op de trouwerij van mijn nicht wil komen draaien in mei volgend jaar. De precieze datum wordt nog bekend. Als er ge?nteresseerden zijn kunnen die een PM sturen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Maikelxxl    posted on 17-08-2011 01:24
Te koop speaker set

MP LINK :: http://link.marktplaats.nl/473732097

Dj_Fantasy    posted on 17-08-2011 08:01
Poster: mrmagix
H?h?, ik zit hier ook op m'n kin te kloppe :D

Poster: tek-zotic

Tja gasten, iemand moet toch geluk hebben :D ???
Vertrek nou een stel vriendinnen op halen en mijn vriendin.. Gisteren al tot daar gereden.. en auto zit gewoon stampvol met campingsh*t! Ik ga lekker de tent ophalen.. zij kunnen het uit mn auto gaan halen whahaha :P Heerlijk toch?

Cya sunday!! Want zaterdag nog eerst wat knalwerk op decibel outdoor ^^ Natuurlijk zijn we dit jaar weer veel te laat voor een meeting te organiseren grmbl net zoals andere jaren!! Maar voor diegene die Sunrise8 kennen, daar zal ik veel bij staan Thumbs Up en op het VIP deck ook soms... Draag een wit t-shirt met face the summer beats van Decibel 2010!
dj2dj.nl
Dj_Fantasy    posted on 17-08-2011 08:01
dubbelpost..
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 17-08-2011 @ 08:02:18 (99%)
Dyno    posted on 17-08-2011 08:41
Poster: TimmyV
SPAM!!!!! Ban Ban BanCool. Delete Account.

Zou ik ook doen ja!
Vervelende spammers, bah!! Cool

http://soundcloud.com/djdyno/august-2011-tech-house-mix

(noudoetiehetzoweer)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 17-08-2011 @ 15:01:23 (65%)
Aziaat    posted on 17-08-2011 20:36
K*therexamens x) zit op kot en er is niemand in de buurt...
-FLoriZ-    posted on 18-08-2011 08:19
Ah, Macbookje open op Schiphol, vannochtend kwart over 5 m'n nest uit maar over 1,5 uur zit ik in Londen. Zitten 2 Engelsen naast me die proberen mee te lezen wat ik typ trouwens.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
mrmagix    posted on 18-08-2011 14:03
Mensen hier met een Canon EOS 550 D? Enige ervaring met dit toestel, vooral dan op vlak van film kwaliteit? Wil een spiegelreflex toestelletje kopen dat zowel foto als film combineert aan een redelijk mooie prijs. Moet niet professioneel zijn, wel moet het beeld er proper uitzien. Dus geen ruis etc.. en natuurlijk full HD filmen, maar dat doen alle spiegelreflex camera's die kunnen filmen.

Alternatieven mogen ook gegeven worden, al ben ik toch een beetje geneigd Canon te prefereren.
TripleSpin    posted on 18-08-2011 15:50
@ mrmagix.

Ik heb zelf een nikon D90. Heerlijk toestelletje met een (al zeg ik het zelf) fijner gebruiksgemak dan de 550D. Ik heb eerst ook tussen deze twee getwijfeld, maar door testen en uitproberen kwam ik er achter dat de nikon fijner in je hand ligt en je hebt 2 instel wieltjes voor shutter en sluitertijd.
De kwaliteit van film is ook gewoon top maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor lens je erbij pakt.
Ik gebruik voor film voornamelijk mijn zoomlens van sigma en mijn fisheye lens.

Ik heb de D90 nu bijna 2 jaar en nog steeds geen klachten. Maar anders zou je even naar een speciaal zaak kunnen gaan die weten daar wel iets meer te vertellen dan ik. Winking my eye
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
mrmagix    posted on 18-08-2011 16:00
@ TripleSpin
Die ga ik zeker eens bekijken dan!
Een speciaalzaak is een optie, alleen heb ik schrik dat die meer kijken naar hun verkoopscijfer dan naar de eigenlijke feiten. Logisch ook maar daar heb je als particulier niet veel aan. Daarom is de mening van andere vaak leuk te horen, dus h??l hard bedankt alleszins Happy, laughing.

Edit: Qua prijs ligt de D90 wel een heel pak hoger h? Happy, laughing. De body alleen al kost meer dan de volledige kit van de 550D

Als andere nog ervaring hebben met de Canon 550D of alternatieve camera's laat maar horen!
User edit by mrmagix on 18-08-2011 @ 16:03:40 (29%)
DJADMIN    posted on 18-08-2011 16:02
Zoo, net terug van topsportcentrum eindhoven voor onderzoek aan mn knie....heb met voetballen mn knie helemaal verdraaid.....en nu is mn meniscus ingescheurd...behoorlijk kut voor een dj !! Want die boekingen...blijven lekker toch staan !!!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
LLCoolP    posted on 18-08-2011 20:51
FF schrikken in Belgi? storm over festival:

Op het festival Pukkelpop bij het Belgische Hasselt zijn zeker ??n dode en zeven zwaargewonden gevallen doordat enkele grote tenten zijn omgewaaid.
Op het terrein is paniek uitgebroken.

?De organisatie heeft het festivalprogramma afgelast.

Niet normaal dei beelden daarvan, flinken hagel, mensen onder trailers en tentjes(die vervolgens nog instorten).
Join the party and become famous!
MichaelMiller    posted on 18-08-2011 20:51
Aantal DJR-leden naar Pukkelpop geweest, volgens mij...; Net gelezen dat niet zo goed is afgelopen. Optredens afgelast enz. en een dode. Noodweer, wat hier in Zuidoost-Brabant ook te merken was!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
nickvdp    posted on 18-08-2011 21:33
Op het nieuws was dat er al 3 doden zijn en 60 gewonden.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

107 Users online: 6 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 4.600
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.550