Pro
Delft
Ik heb een heel raar probleem: Van de week wilde ik mn cd spelers wegbrengen omdat ze af en toe skippen. Nu is dat nog niet zo raar, want ze zijn al een paar jaartjes oud. Maar de dj shop was (misschien wel gelukkig) ineens te vroeg dicht. Dus toen ben ik maar weer naar huis gegaan. Nu ben ik de komende weken ff alleen thuis, dus ik dacht dan kan ik ze wel beneden neerzetten. En nu is het vreemde dat ze beneden helemaal niet meer skippen. Iemand een idee hoe dat komt? Ik heb ook wel is buiten de deur gedraaid en daar had ik ook nooit problemen eigenlijk...
Er zijn wel verschillen tussen de plaatsen, kan het bijvoorbeeld komen doordat ik mn stroom te veel verdeel? In de 'foute' situatie zitten mn 2 computers (geen zware quadcores hoor), boxen, midi controller en harde schijf op hetzelfde stopcontact.?
Ik wil ze binnenkort gaan verkopen om over te stappen naar betere, maar dan wil ik natuurlijk wel weten wat er aan de hand is en niet iemand onbetrouwbare cd spelers aansmeren... Misschien toch naar de shop om te vragen hoe of wat??
'Music is the universal language of mankind...'
SuperPro
Kalmthout
Dat moet je stopcontact aankunnen, of je moest het afgezekerd hebben op een heel laag amp?rage. gebruik je beneden allemaal dezelfde aansluitkabels als op je kamer ? Ik heb ook eens heel lang liggen zoeken naar zo een probleem, bleek een slechte stroomkabel te zijn.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true