Ik ben afkomstig van Lier en ben 22 jaar. Ik heb enkele jaren gedraaid en heb het dan opzijgeschoven voor mijn studies. Nadat ik afgestudeerd ben zijn mijn vingers terug beginnen jeuken en zo ben ik opnieuw bezig met muziek (thuis). Ik heb mij 2 x cortex HDTT-5000 + JB USB 900 + Touch screen met virtualDJ touchSkin (ja alles op MP3, maar het is maar voor thuis h?). Ook heb ik me recent een 'goedkoop' lichtsetje in mekaar geknutseld voor op men kamer. 4 x PAR 56 LED + 4 x Lightmaxx LED SCAN 25W + f80z (Dat ik nog in de kast had liggen van vroeger) + botex operator 192. Ik heb steeds electro, techhouse, house en club gedraaid.
What do you think about Even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.009 days. Post CommentThat would be 167 months or a whopping 13.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.