zoals jullie misschien al weten is mijn dj set verkocht, en moet 5 weken wachten op mijn nieuwe gear.... dus ben ik maar gaan proberen om wat tijd te steken in een bootleg. deze is vrij basic, maar ik ben ook pas in een vroeg stadium van producen. ik ben ?toch al benieuwd wat jullie ervan vinden.
What do you think about you're not alone tekstyle bootleg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@ tek-zotic: ja ik was er ook al achter dat ik de kick harder had moeten houden, op het begin van de song loopt het orgineel niet even snel, dit had ik gedaan als intro. voor de rest loopt het toch vrijwel hetzelfde volgens mij.
Poster: rickydadrum @ tek-zotic: ja ik was er ook al achter dat ik de kick harder had moeten houden, op het begin van de song loopt het orgineel niet even snel, dit had ik gedaan als intro. voor de rest loopt het toch vrijwel hetzelfde volgens mij.
nja volgens mij niet, op bvb 1.20 lijkt het ook niet te kloppen
1 member likes this@FLoriZ: als je zo'n reactie achterlaat zou ik graag willen weten waarom het niks is, net als tek-zotic het laat weten. ik heb dit topic ook geopend om er iets van te leren, en aan deze reacties heb ik niet veel.
Leuke bootleg ik ben ook maar pas beginner hebj skype ofzo dan kunnen wa leren van elkaar?
This is an old Topic
No new postings for 5.054 days. Post CommentThat would be 168.5 months or a whopping 13.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.